"Toolwatch", dailybeater, stoer/sportief horloge alles in een :)

Als we het over “tool” en “stoer” hebben, waarom is de Victorinox INOX dan nog niet genoemd? :thinking::grin:


(In dit geval de automaat)

3 likes

Daar proosten we op!

4 likes

Flesje opengemaakt met de sluiting van de band neem ik aan? :wink:

1 like

Yup, en morgen ga ik de tuin ermee bestraten :relieved:

1 like

Ik heb mijn Damasko DA38 ooit op de grond laten vallen thuis. Twee verdiepingen lager kon ik hem ophalen.

2 likes

:joy:

Het schijnt dat de verzekering ook niet uitkeert als ze er achter komen dat er een damasko in het spel is geweest. De twee jaar garantie die bij het horloge komt is van toepassing op de drager, niet op het horloge.

4 likes

Haha, precies. :joy:

1 like

Ball engineer III, ook met zwarte dial

2 likes

Is wel een ETA, geen Stelita.

2 likes

Jij laat wel veel op de grond vallen … :thinking:

4 likes

FF Chrono 24 bekeken.

Iets anders, maar wel mooi. Lijkt verdacht veel op een JLC.

Nog een paar modellen gevonden. Kan ik weer verder vergelijken/kijken/opzoeken.
Mido


Muhle

Oris
image

Nomos


3 likes

http://wornandwound.com/side-side-sinn-556i-archimede-outdoor-protect-damasko-da36/

Vergelijk tussen de drie modellen.

2 likes

Dus je kan er ook mee tennissen? Kan met weinig horloges had ik begrepen :wink:

Dat kan. Maar check wel even je WA verzekering. Als je bij een netbal een uitglijder maakt, heb je kans dat je de scheidsrechtersstoel aan gruzelementen mept met je Damasko. :wink:

2 likes

Ik neig erg naar de Sinn.

556i met tegimtent technologie tegen de mogelijke krassen was perfect geweest. Maar is er helaas niet.

Vergelijkbaar model met tegiment technologie is de 836

Alleen als ik google zie ik dat de wijzerplaat niet zo donker is als het lijkt.
Daarbuiten is de maat 43mm en zijn de wijzers anders.


Weet iemand of je de tegiment band kan bestellen voor de 556i ipv de “normale band”?

2 likes

Die kleur staal is anders dus dat zou ik niet doen.

2 likes

Oja natuurlijk. FF vergeten. Hopen dan maar dat ze ooit een 556i maken met tegiment technologie(inclusief kast)

1 like

En blauwe sunburst dial!

1 like

Is zeker mooi, alleen heb ik een Hydroconquest blauw. Ik wil nu een sportief/stoer horloge met een zwarte wijzerplaat en stalenband. Toolwatch zeg maar :wink:

1 like

Ik vind de 556i erg mooi. Ik heb hem op staal en draag hem bijna dagelijks. Tegimented was mooi geweeet tegen de krassen, maar de kleur wordt er (volgens mij?) Ook wat grauwer en matter van.

Moet zeggen dat ik me niet zo snel stoor aan gebruikssporen. En als ik dat wel ga doen, dan stuur ik hem op naar Sinn om op te lappen :wink:

3 likes