Toolwatch gezocht

De SinnšŸ‘

Je mag deze altijd komen passen. Je hoeft niet te raden wat mijn keuze zou zijn.
Maar als je een echte toolwatch wilt, dan is en maar een juiste keuze.

En om even mee te doen met de rest: is een Seiko SKX niks voor je? :grin:

4 likes

F*ck die is mooi !!

1 like

Uit deze twee de Sinn.
Gewoon vele malen mooier.

2 likes

Ja inderdaad. Hij komt qua uitstraling ook wat meer richting de EZM1, de onbetaalbaar geworden mother of all toolwatches.

2 likes

Als beide opties zoveel nadelen hebben zou ik eerst wat verder kijken. Bell & Ross BR V2-92 misschien wat? Wel ietsje duurder…

3 likes

Damasko DA37

Op een 2 Pice NATO van Timefactors (incl. Deploment)

Succes met de keus

3 likes

Tudor Pelagos geen optie (afhankelijk van het budget)?

Ja hoor, daar is ie weer!

Zo’n 2-piece nato is veel mooier en ook draagbaarder dan een 1-piece :+1:t2:

Nee, wel een prachtig horloge om te zien maar veel te lomp voor mij.

Pas bij post #12 dus we gaan de goede kant op.

2 likes

Dat is een duiker dus dat mag niet van @BuckAngel.

1 like

:yum:

1 like

De Sinn, en dan liefst inderdaad de flieger variant. Deze vind ik meer in balans en minder grof dan de Damasko. De band van die laatste vind ik ook niet mooi, wat mede komt doordat deze niet tapert; oogt wederom grof IMO.

De Sinn 856 of 756, afhankelijk vd vraag of je dingen wil kunnen timen. Beide 40mm, krasbestendig door de TEGIMENT technologie, beschikbaar met de band die je fijn vindt en goede specs. De 856 is met 11mm bovendien mooi plat.

Succes!

2 likes

Een Pelagos is zelfs een deskdiver. Ik zie er iig alleen maar sales lui mee lopen. Nog nooit een Zuid-Afrikaanse diepzee lasser gezien met een Pelagos.

1 like

True. Die dragen een 2254.

Die boytjies dragen allemaal een oude Seiko.

1 like

Als ik als jurylid 100 punten mocht verdelen,
dan gingen er 100 naar de Sinn.

De maat, het merk, de looks :+1:

Deze Damasko vind ik (sorry, persoonlijk) ronduit saai en lelijk :see_no_evil:

2 likes

Als ik me beperkt tot jouw vraag dan wordt het de Sinn EZM3. Ik vind de U1 veel mooier en zou voor een toolwatch voor een goedkoper horloge kiezen, maar daar vraagde je niet naar. :nerd_face:

2 likes

Ik sluit me aan bij @Zulu
Je mag gerust komen passen in het noorden des lands, ik heb een DA36 op staal.

3 likes

De EZM3 is groter dan de 556i. Dat kan ook bij de EZM3 ook een probleem zijn. Ik zou eerst even passen.

1 like