Toolwatch liefhebber: Rolex, Citizen, Breitling

Luminox heb ik ook liggen. Ik vond de wijzer plaat wat druk dus zelf toen destijds besloten die zwart te maken en ook de seconde wijzer zwart te maken. Geen schoonheidsprijs maar wel een origineel exemplaar geworden met een verhaal.
Soms draag ik hem nog steeds. De gloeiende wijzers blijven erg gaaf in het donker!

Ik heb erg getwijfeld tussen deze en de breitling. Qua stijl komt het wat overeen. Stiekem wil ik deze nog steeds. De toolwatch onder de toolwatches! Erg gaaf horloge!

1 like

Mooi stukje om te lezen bedankt, mooie horloges heb je. Ben zelf ook breitling fan en omega vind ik ook een super merk

1 like

:smirk:

3 likes

mooi gedaan :+1:

1 like

Deze heb ik toevallig eens in huis gehad om te passen, om dezelfde redenen :slight_smile:
Ik vond het fijn om de digi display te gebruiken voor tijd. Nadeel: de wijzers vallen er overheen… En als er niet direct licht op het horloge schijnt vond ik de afleesbaarheid tegenvallen. Hij zag er verder wel goed uit voor een g-shock :smiley:

Mocht je interesse hebben, ik heb er 1 te koop :grimacing:

Bekijk de Sinn chronografen ook eens. Ook een merk met een reputatie en tool watch georiƫnteerd. Erg mooie horloges heb jij!

1 like