het valt me altijd op dat er op zaterdag zo weinig te doen is hier op het forum. Volgens mij komt dat, omdat iedereen druk is met allerlei klussen. Dus heb je vanochtend speciaal een horloge uit de kist gehaald voor het zaterdag klussen, toon deze dan in dit topic. Je mag ook vertellen welke klussen er op het programma staan.
Vandaag even de konijnen van nieuw zaagsel voorzien, en wat snoeiwerk verrichten.
Geen specifieke klusjes voor mij vandaag, zoals het er tenminste nu uit ziet. Ik heb wel voor één van mijn stevigere klokjes gekozen (doe ik vaker in het weekend). Heerlijke klok!
Deze keer de zwarte; past wat beter bij dit saaie weer.
Zijn er bepaalde critieria waar een analoge toolwatch aan moet voldoen of is het gewoon een horloge dat je draagt tijdens klussen? Ik draag een toolwatch en ook echt in de “letterlijke zin”. Ik gebruik hem ook als tool.
Voor mij vandaag ook geen grote klussen, alleen wat sociale aangelegenheden. Maar als er dan toch geklust wordt of op de boerderij gewerkt, dan mag “my good old Lorus” om. Op de foto zie je het niet zo goed, maar hij zit helemaal onder de deuken, krassen en spetters van 't lassen en slijpen.
Misschien was 't een foutje om deze te verkopen… Zie ze nu in het verkoopgedeelte voor (bijna) het dubbele als wat ik er nieuw voor betaald heb.
Los daarvan was 't gewoon een top-toolklok
Niks klussen vandaag,is een slaapdag ( nachtdienst gehad )
Morgen een begin maken met het ontwerpen van een kersttafereel waarin een oude Marklinbaan een rol gaat spelen.
Als de ruwbouw gaat beginnen zal ik deze dragen.
Misschien was 't een foutje om deze te verkopen…
Zie ze nu in het verkoopgedeelte voor (bijna) het
dubbele als wat ik er nieuw voor betaald heb.
Los daarvan was 't gewoon een top-toolklok http://i7.photobucket.com/albums/y288/voronmosc/Da
masko/da_t3.jpg
groet
Mark
Hee, dat is die van mij toch? Weet je nog wat je er destijds voor betaald hebt? hij is van 2006 en tegenwoordig kosten ze nieuw 980 euro::o
Paar dagen terug met de elektrische zaag in de weer geweest, had m’n monster om de rechterpols. Toch maar gauw weer om de linker gedaan, want dat trilde als een bezetene. Moest door een dikke harde laag heen bijten… volgende keer toch maar een G-Shock