Toon hier je penanker kampioenen

Mijn Duits is nooit best geweest. Ik zou denken stoss- sicher, maar wellicht zijn drie ‘s- en wat teveel?
En trouwens ’ watch’ klinkt weer niet zo Duits .
Maar gaaf is t’ ie wel!

3 likes

10 likes

11 likes

9 likes

11 likes

Dit is mijn goed werkende herrieschopper.

Er ligt er nog eentje maar dan met veel patina te wachten op mijn fix om de kapotte onderdelen te vervangen.
Voor velen waarschijnlijk lijkt een bekend probleem van een te zwak dekplaatje voor het vasthouden van het verzetmechanisme dat ik moet vervangen. Er ligt een donor met weer een net ander probleem. Leuk spul hoor die penankers

11 likes

Ik heb zitten kijken op deze topic en moet toch wel even zeggen dat U schitterende horloges bezit.
Heel erg mooi allemaal TOPPIE en PRACHTIG :heart_eyes: :star_struck:

5 likes

Dank je.

12 likes

Hij loopt alweer Ruud, maar ik ben nog niet tevreden.
Ik ga hem ruimschoots uittesten!

2 likes

Fijn dat er weer leven inzit :heartbeat: want ze was echt totaal dood en deed niets meer…
Succes ermee :+1: :+1:

1 like

Een Fero sport.

18 likes

Kelton met bijzondere wijzerplaat

8 likes

Vandaag een toch wel hele mooie dames penanker binnengekregen, mooi gesteend en ogenschijnlijk solide gebouwd:

Misschien dat ik deze wel ga opknappen :+1:

12 likes

Vaak zijn de plastic bezels weg omdat kunststof uit de jaren 70 niet zo goed was en snel kapot ging… Ik heb dan ook lang moeten zoeken om deze kompleet te krijgen.

11 likes

Hoe dol wil je het hebben?
Guilloche op de wijzerplaat, 21 steentjes, facet bezel, wulps rood secondewijzertje en dito datum.
Compleet met tweetalige achterdeksel. Hoppa!

14 likes

Ik zag straks op ebay exact dezelfde en ik schrok van de vraagprijs.
Is gewoon een Ruhla.:roll_eyes:

10 likes

Heeft dus direct effect zo’n nieuw DDR topic op HF :joy:

2 likes

Het is hier veel te stil. Tijd voor wat luidruchtig Oost-Duits getik. :sunglasses:

15 likes

8 likes

Mijn ‘kampioene’ is momenteel in de meer dan deskundige handen van Peter opdat ze er weer geruime tijd de seconden tadellos kan wegtikken

13 likes