Toon je 60’s dresswatch

Vandaag even lekker bezig met de 60’s horloges. Voor velen te klein om te dragen met een diameter van 35mm excl. kroon.

Aan bovenstaande dresswatches is te zien dat ze erg op elkaar lijken. Welke van de drie heeft jullie voorkeur en waarom?

En aarzel vooral niet jullie 60’s dresswatch te laten zien :stuck_out_tongue_winking_eye:

17 likes

7 likes

12 likes

25 likes

Ik heb ook een cal. 89 IWC, maar uit 1957… Deze zou ook zeer wel van voor de 60’s kunnen zijn.

1 like

Klopt. Is hij waarschijnlijk ook. Ik smokkel een beetje.

1 like

Meest dressy horloge in mijn collectie…

15 likes

1x3=3 :smiley:

16 likes

10 likes

9 likes

Deze is net vertrokken voor een beurt.

31 likes

Movado, de “underdog” van dit trio :ok_hand:
Een Movado in deze staat is m.i. moeilijk te vinden, veelal verweerde wijzerplaat of anderszins verprutst. Omega en Longines komen vaak genoeg voorbij, maar, toegegeven, de kroon van de Longines is opvallend mooi :+1:

Mijn dresswatch:
image
:blush:

13 likes

17 likes

Toch wel een van de mooiste dresswatches in mijn ogen. Denk dat dit mijn volgende gaat worden na de komst van mijn Airman. Jouw versie ziet er nog vers uit. Wat mankeert eraan?

1 like

Ik vind ook de Movado de mooiste van de drie. Mooi afgewerkt en net even iets minder “gewoon” dan de andere 2.

1 like

Hier een mooi overzicht van Dressers van Forumleden…

Niks, hij is alleen erg toe aan een onderhoudsbeurt en een andere kroon, that’s all.

1 like

16 likes

Voor de Movado liefhebbers @TimeLapse en @Harpoen ook een plaatje van de waanzinnige caseback. Een embossed Apollo op zijn strijdwagen, voorgetrokken door vier paarden.

10 likes

Rado 1964. De Movado vind ik ook de mooiste

10 likes