Toon je 60’s dresswatch

Zou dit wat zijn??

4 likes

Persoonlijk zou ik een iets donkerdere band met een iets minder opvallend stiksel nemen, maar dat is echt puur een smaakkwestie. :sunglasses:

1 like

Ik doe zelf nooit contrasterend stiksels… vind ik niet zo mooi. Ben jij er wel fan van… gewoon doen.

Verder lijkt het horloge grootdeels dezelfde kleur als de band… wellicht is wat meer contrast mooier… dus donkerder, lichter proberen?

2 likes

Top suggesties mannen, ik ga een donkere band zoeken zonder contrasterende stiksels!!

1 like

Heb deze connie ooit geprobeerd van @Blauwbeer. Een prachtig horloge. Mooie band ook. Was volgens mij zwart (of heel donkerbruin) geitenleer (weet ik niet zeker).

Jouw connie lijkt een stuk bruiner.

11 likes

Struisvogel, donkerbruin.

1 like

Zo zie je t een stuk beter. Mooie band!
Heb er inmiddels zelf zo 1 laten maken voor mijn polerouters.

Is dit er een van Ko?

Nee, ik heb die ooit op Etsy besteld. Zal waarschijnlijk uit het verre Oosten zijn.

Deze is wel van Ko, maar die heb ik ooit van een Ander forumlid overgenomen. Ook struisvogel, maar dan op een andere manier.

7 likes

Kleur valt mee hoor, niet gebruind ofzo.

6 likes

Ik heb nog een struisvogel van Ko maar die is cognac. Helaas

Tussen al dat Connie geweld. Een bescheiden maar, wat mij betreft haast even fijne, Omega Geneve :smiley:

15 likes

Movado eind jaren 60, 18 kt massief goud. Onyx in wijzers en indicen. Een pareltje in mijn collectie. :slightly_smiling_face:

14 likes

Prachtige movado… :drooling_face:

1 like

Zoiets heb ik er ook op geprobeerd, maar daar ben ik minder enthousisast over. Of denken jullie er anders over:

https://www.horlogeforum.nl/uploads/db9961/original/4X/7/3/b/73bee18be486209f50ada02d90d7c5c6b63a4ef5.jpeg

8 likes

Ik vind m mooi… maar jouw connie staat dat beter dan die van @Marcel denk ik.

De jouwe lijkt bleker dan de zijne.

Denk dat het zo lijkt. Misschien door lichtinval.
Zal eens proberen een heldere foto te maken :joy:

Even out of the box… groene of blauwe band?

Oef, klinkt op zich wel bijzonder. Alleen moet je dat wel afstemmen met kleding. Met name met groen nogal lastig.
Nog maar een foto geprobeerd voor de kleur plaat

4 likes

Doe graag mee in dit fraaie gezelschap! Helemaal smetteloze Seamaster.

10 likes

Weet iemand toevallig hoe oud dit horloge ongeveer is…?

9 likes