Toon je handgemaakte lume

Mocht je een keer ergens iets hebben laten doen, ook prima, of als je zelf een beetje een lume kunstenaar bent, des te beter!

Ik trap af.
before…


during…

after…


Before


After


Halfway…


after

Geen before, zelfgedrukte plaat namelijk




En met broer en zus…

73 likes

Wat gaaf man! Ziet er echt nice uit. Die lume spat er mooi af zo. Ben je een horloge maker oid van beroep? Of een uit de hand gelopen hobby :wink:

2 likes

Pure hobby…

5 likes

Nou ziet er echt heel professioneel uit vind ik! Top hoor :+1:

2 likes

maakte je die jester plaat ook zelf?

1 like

Dank dank heren!

Nee de Jester plaat komt bij MK vandaan.

Wat gaaf! Dat ziet er goed uit, het knalt er van af. De eerste vraag die in me opkomt is “hoe doe je dat toch”, en dan als amateur zeker hoe krijg je dat zo strak?

Ik denk niet dat ik me aan zoiets zal branden, maar interessant is het zeker. Nooit aan gedacht dat zoiets óók gewoon door de hobbyist thuis gedaan kon worden. :smile: go figure.

1 like

landlubber :rofl:

1 like

Doe jij dit zelf? Kan ik je benaderen voor een project?

1 like

Dank! :kissing_heart:

Heel erg veel oefenen, en de juiste hulp inschakelen in de vorm van een stereo microscoop.

1 like

Benaderen mag altijd, alleen niet dichter bij dan 1,5 meter nu he! :sweat_smile:

13 likes

Beste corona grap in weken :joy: :joy:

4 likes

Ah, als hij moet niezen blaast het gewoon los door je skelet

1 like

Och ja das waar ook, ben toch al dood. :skull:

1 like

Poeh, nog een topic van je die ik in de gaten moet houden! :open_mouth: lekker bezig! Die semi impermeable vagabond knalt lekker zeg! :ok_hand:

1 like

Petje af! Erg mooi! Doe je dit ook voor anderen? Kosten?

1 like