True, true. Al zijn daar ook off-topic topics voor: ‘show je enorme villatuin’, ‘laat je 20k stereosetje zien’, ‘tijd voor een glaasje wijn van 400 euro per fles’, ‘hee ik heb een espressomachine ter waarde van een modaal maandsalaris’ en ‘kijk mij eens in een door twijfelachtige vastgoeddeals bekostigde Aston Martin rijden’.
Ho ho, tut tut. En die knul die met zn krantenwijk die gare en kapot gepolijste datejust bij elkaar krantenwijkt?
In een notedop
Nou, ik heb wel degelijk kennis opgedaan met deze hobby. Als je niets hebt opgestoken dan doe je iets niet helemaal goed in mijn optiek.
Helemaal niks mis met een Seiko!
De waarde van het horloge zegt sowieso niks over het horloge zelf. Er zijn “goedkope” modellen die geweldig zijn en dure waar ik absoluut geen interesse in heb.
Ik heb geleerd dat ik beter een andere hobby had kunnen oppakken. Kantklossen ofzo.
Goeie keuze voor een one piece!!
Geen Panerai ernaast??
Het is nog niet te laat…
Nee. Wordt wel weer tijd
Tsjakkaaaaa!!!
Zelf heb ik al een paar keer gedacht “ik ben klaar!”. Dit ook trots aan familie & vrienden kunnen melden. En met volle overtuiging zeggen dat ik het écht nu héél zeker weet, in reactie op de sceptische blikken. Om vervolgens binnen een jaar weer aan het doorwisselen geslagen te zijn. Elke keer als ik nu denk ‘ik ben klaar’ durf ik dat niet meer te melden ;-).
Ik realiseerde mij: alles in het leven is aan verandering onderhevig, daarmee ik ook, daarmee mijn smaak ook, en daarmee mijn hobby('s) dus ook. Ik heb mij daar bij neer kunnen leggen (geloof ik)
Hobby killer? Dat moet deze set zijn…5 anderen uit de verzameling mogen als gevolg vertrekken en daarna is het finito.
(Van de vertrekkers staan er hier 3 op de foto)
De beste frites van Arnhem .
Die Seiko is ook supertof!
No shame in Seiko, tophorloges.
Dit is waar het allemaal mee begon, en het is ook het horloge dat alle andere in de box overbodig maakt…