Tis een quartz, dat gaat tie niet leuk vinden
, zit er een batterij in de band?
De band gaat niet meer los, tis niet de eerste aanraking met kit
Er zit ook nog een beetje rek op de band
En voor de duidelijkheid ben ik de afgelopen jaren 20 kilo zwaarder geworden

Maar hé, hij doet het nog gewoon

Jeetje man en dan nog zo ruimte in je band, zou het niet een beetje rek noemen maar een hele zware rek . Maar he, hij loopt nog goed, dus nog steeds bij de tijd
He Rick, wel zuinig zijn op je Rolex he. Handjes hoog houden en er zeker niet mee naar buiten gaan
Ik draag mijn Tudor best vaak, en op mijn band zitten ook wat van dat soort krassen. Is het zo dat die banden dan met een zachter soort metaal gemaakt zijn?
Ik heb geen idee maar de clasp heeft wel een flinke afdruk achter gelaten.
Pure Wear and tear
Ben ik ook benieuwd naar tbh
Valt me nog wel mee, en op het glas aan de voorzijde zit een dikke buts😅 maar dat is niet op de foto te krijgen.
Een topic dat gemaakt is voor we pulsar van @Eddie!
Ik doe ook mee. Hier mijn f91w die is ingepikt door mijn zoontje:
“Van oud vrouwtje geweest, weinig km’s, zeer voorzichtig mee geweest”
Tja, grade 3 titanium is niet enorm krasbestendig precies. Ceramic bezel en saffier zorgen er wel voor dat de Watch ‘face’ er nog acceptabel uitziet.
Maar horloges dienen om gedragen te worden, toch?
Ter vergelijking: een full Tegimented Sinn UX (2e eigenaar, uit 2015). Toch ook al voldoende mee tegen de muur of deurklink mee geknald.
Uiteraard! Mooie Sinn ook!
Lijkt het zo of zit er al wat rek op de band van je Oris? Mooi gebruikte look verder En zo’n geharde Sinn is ook wel wat voor mij, ziet er goed uit zeg.
En in goed licht kan je aan de reflectie op het glas zien dat er nog meer is gebeurd:
Zelfs de TIC coating van Casio is niet onkwetsbaar:
Citizen doet het aardig goed met de Duratect titanium afwerking, resultaat na 2,5 jaar regelmatig dragen en dit is het enige dat ik kon vinden: