Toon je "scars"

Probeer voorzichtig te zijn, is met de Aquaracer niet helemaal gelukt :joy:

2 likes

3 likes

Verse krassen.

2 likes

Oeh stevig :grimacing::grinning_face_with_smiling_eyes:

1 like

Mijn eerste duiker, ongeveer 25 jaar oud.
Ook echt mee gedoken tot 35 meter diep.
Sector No Limits adv. 5500
Jarenlang als enige horloge gebruikt.

1 like

Dit topic doet pijn aan mijn ogen :confounded:

1 like

Wat een gruweltopic is dit zeg! :face_vomiting: Echt, schaam jullie om zo om te gaan met een horloge! :-1:

Zelf was ik ook ooit zo’n roekeloze vernielzuchtige horlogebeul :see_no_evil:

Hier, m’n eerste vijfje, bijna vijftig jaar geleden veel geleden, toen heeft ie zich verstopt op zolder, pas geleden weer opgedoken! Even schudden en lopen (na ruim veertig jaar stilstand! :facepunch: :upside_down_face:

Seiko 5

4 likes

Deze Traser in 2009 nieuw gekocht, heeft veel bos, hindernisbaan etc in binnen- en buitenland gezien in mijn Defensieperiode. Onlangs heeft een forumlid een nieuw Ronda-uurwerk erin gezet voor een paar tientjes.
De krassen en schades koester ik.
Wordt nu veel gebruikt in mijn bijbeunvrachtwagenbaantje:

5 likes

Plintje onder keukenkastje zat los…
Ik stoorde me minder aan het plintje :joy:

5 likes

Aceton en Casio’s gaan niet goed samen. :see_no_evil:

2 likes

Mijn werk horloge doe ik alles mee!

Zie ik :grinning_face_with_smiling_eyes: mooie dial!

1 like

2 likes

Valt goed mee toch :grinning_face_with_smiling_eyes:

Gisteren gekocht :rofl: of net wat eerder.

2017 rond de zomer als er service aan zit te komen dan meteen alles weer spik en span.

1 like

Wat me wel stoort is dat de helft van de wijzers ontbreekt. Krassen en butsen op een werkhorloge prima, maar dit ding is gewoon verprutst. Kliko in met dat ding :imp::stuck_out_tongue_winking_eye::kissing_heart::wink:

Voor alles een oplossing toch :grinning_face_with_smiling_eyes:

1 like

Zolang ie blijft werken blijf ik 'm naar m’n werk dragen, dus zul je hem hier nog vaak langs zien komen.
Als je daar geen zin in hebt, doe maar een ruil voorstel.

Kun je dat zelf doen.

2 likes

Haha, nou ik denk dat ik het we overleef :grin::grin:
Heb best de nodige Chinese horloges liggen die je zo zou mogen hebben maar niks op bracelet dus niet zo praktisch voor een “ruw” beroep.

Als ik zelf een baan zou hebben waarbij een horloge het flink te verduren krijgt zou ik daar m’n mooiste horloges ook niet aan wagen, maar een barrel waar de helft van de wijzers af ligt zou voor mij echt een brug te ver zijn.
Ik rijd ook wat oudere auto’s en een kras of deukje kan ik wel mee leven, maar als de ruitenwisser achter het niet meer doet repareer ik die, ook al kun je best zonder :innocent:

Maar zo zijn we allemaal verschillend, no offense :+1:

1 like

Ach weet je, als je het tekstje bij mijn avatar leest, weet je meteen hoeveel waarde ik aan die chrono wijzertjes hecht.
En deze Pulsar? Tja dat is ondertussen hier op het forum een cultdingetje aan het worden.
Ik ga daar zelfs geen nieuwe batterij meer aan wagen, maar nogmaals, zolang ie het blijft doen ,is ie mij goed genoeg.

2 likes