Staat er al een sleutel GTG op de planning?
Ja dan doe ik mee! Ik woon nu nog vrij klein. Maar in mei ga ik verhuizen naar een appartement met ruime woonkamer. (Breda)Dan kan het wel bij mij thuis.
In de tussentijd??? Ik houd me aanbevolen!
Er is wel wat plaats hier. Maar qua reistijd wellicht iets minder evident.
heb je ook veel slaapkamers?
dan komen we op horloge-vakantie
Een grote zetel, een logeerkamer met 2-persoons bed + stapelbed, en een 2persoons opblaasmatras

Een grote zetel, een logeerkamer met 2-persoons bed + stapelbed, en een 2persoons opblaasmatras
Dat is te weinig, maar er zijn er bij die een tent hebben, die nemen ook paletten mee voor s avonds een vreugde vuurtje te maken. dus dat is ook opgelost.

Dat is te weinig, maar er zijn er bij die een tent hebben
Als ik de speelkamer van de kleine opruim is er nog wel plaats voor nog een stuk of 5-6 opblaasmatrassen of veldbedjes. Wel zelf mee te brengen dan.
Voor tenten is er een veld/weide van een paar vierkante kilometer achter de tuin, dat zit dan wel snor.

dan komen we op horloge-vakantie

er zijn er bij die een tent hebben, die nemen ook paletten mee voor s avonds een vreugde vuurtje te maken

Als ik de speelkamer van de kleine opruim is er nog wel plaats voor nog een stuk of 5-6 opblaasmatrassen of veldbedjes. Wel zelf mee te brengen dan.
Voor tenten is er een veld/weide van een paar vierkante kilometer achter de tuin…
Dat gaat hééél gezellig worden!

dat zit dan wel snor.
Vanochtend me maar eens bezig gehouden met een aardig gehandicapte Pontiac International.
Deze is een keer meegekomen in een partijtje en had geen band noch achterdeksel.
Het lastige was dat er een geïntegreerde stalen band op zou moeten. Maar ja… vind die maar eens.
Ook een missend achterdeksel voor een automaat is zoeken naar een speld in een hooiberg.
Enkele reis donorbak met een FE uurwerk?
Nee… de wijzerplaat was veel te mooi evenals de staat van de kast. Uurwerk loopt na een service weer als nieuw en dan maar een hele tijd weggelegd omdat ik het even niet wist.
Dan de uitkomst gevonden. Ik heb pushpins gevonden, die je aan de buitenzijde kan schroeven.
Bandje van 20mm besteld en daar wat hobbywerk op verricht en een uitsnede gemaakt waar de vaste lug van 1 cm in past. Passen meten… en ja hoor… gelukt.
En het achterdeksel dan? Nou ik heb al meerdere keren gezien, dat een acrylglaasje dan uitkomst biedt. Vind maar eens een passend achterdeksel.
Een oud gelig glas (wat je toch niet aan de voorzijde gebruikt) paste…
Nu kan deze weer aan de pols. Mocht iemand een hele zwik aan achterdeksels hebben om te passen, kan dat altijd nog…
En nog 'ns ultraplat…
Bedankt voor het lezen.

de wijzerplaat was veel te mooi evenals de staat van de kast
Absoluut. Prachtkleur

Nu kan deze weer aan de pols. Mocht iemand een hele zwik aan achterdeksels hebben om te passen, kan dat altijd nog…
Dat niet, maar wel een niet-vergeeld plat glas ongetwijfeld
Ik heb een stuk of 50 deksels…Als we dan toch een keer bij elkaar komen…

acrylglaasje dan uitkomst biedt. Vind maar eens een passend achterdeksel.
Goed gedaan jochie! Ziet er weer mooi uit en bruikbaar.

pushpins gevonden, die je aan de buitenzijde kan schroeven
Mag ik weten waar je die gekocht hebt? (PBtje?)

Mocht iemand een hele zwik aan achterdeksels hebben

Ik heb een stuk of 50 deksels…
Precies… Kom der maar in @Bvg !

Mocht iemand een hele zwik aan achterdeksels hebben om te passen, kan dat altijd nog…
Welke diameter zoek je ongeveer?
Kan ff kijken wat ik hier heb liggen voor je.
Ik had een paar maand geleden nog een kaveltje van 1.5kg aan onderdelen gekocht met heel veel behuizingen en achterdeksels erbij.
Super…
Tussen de 30.2 en de 30.8? Precies… oelala…dat weet ik niet
Gekregen uit nalatenschap, was méér dan 40 jaar in een schuif…
M’n horlogemaker heeft die terug tot leven gewekt!
Later meer foto’s.
Nee, is een Movado werk.
Een 473, gemarkeerd 470 want dat is t basiscalibre.
Er zit een 473 module op voor triple date.
Er is ook een versie met extra brug voor seconde centrale. Dat is de 473sc.
Oeh die is leuk!
@Bernard, bedankt! Ik zag inderdaad alleen de 470 op het basis caliber staan, maar het is de 473 dus
Mooi opgelost met dat bandje zo!