Ik heb me vandaag om een NA bekommerd. Een Seiko Champion, waar ik er al enkele van heb. Ik vind deze modelletjes gewoon leuk en ze hebben vaak interessante wijzerplaten.
Zoals deze J14088, met een spiderdial. Deed helemaal niets, toen hij hier kwam, maar na een beurtje tikt hij weer vrolijk rond! Zat zelfs nog heel veel leven in de veer!
Hoi Bram, ik zag dat je ook geboden hebt op dat lot horloges…
Ik heb het net binnen. Leuk joh!
Kan ik de pijn voor jou verzachten met dit binnenwerk?
Fantastisch resultaat
Dat is de 5 jewel versie van de 582?
Dat is interessant!
Weet alleen niet meer welk lot. Bied op praktisch elk lot wat meerdere interessante horloges heeft.
Daar zitten een paar schoonheden tussen .
Ja dat was een leuke, maar ik wilde niet zo ver gaan qua bieden. Heb al te veel projecten donoren. Moet ze eigenlijk indexeren qua uurwerk en of het een project of donor is.
Lachen, een echte Harnilton
Is het wel een baumgartner uurwerk?
Je kunt het logotje op de foto zien…
Nou ben benieuwd of ik van 2 1 goede kan maken.
Ga je naar rikketik?
Ja, zie ik je daar? Dan neem ik hem mee!
Ja ik zal er zijn. Mogelijk een donor topic openen voor de rikketik sleutelaars.
Leuk zo’n Tik Tak (of was het nou Ping Pong?) discussietje tussen @basvg en @Bram27.
Hopelijk levert dat dan toch weer een tot leven gebracht horloge op!
Ik zie jullie waarschijnlijk alletwee wel op de komende Rikketik. Wie weet wat daar allemaal weer voor leuke opknappertjes en donortjes in de grabbelbakken zitten. Die oude stoffige penankertjes kosten vaak bijna niks. Toch vind ik ze een ondergewaardeerd stukje horrlogeplezier als het om het opknappen van die oude herriemakertjes gaat. En qua design en mooie wijzerplaatjes zitten er af en toe best pareltjes tussen. De jacht is open!
Tot zondag 11-12 mannen!
Nee…!! Heerlijk… lange donkere avonden… een ranglijst maken van met welke ik eerst…
Zal ik je helpen…??
Leuk…
4 van mijn meest gelezen TS’ers…
@Lexaf
@TKH
@basvg
@Bram27
Naar de Rikketik. Ik heb een gat in de agenda gevonden en zal ook naar de eerstvolgende editie gaan.
Hoe herkennen we elkaar?
Ik heb er wel zin in… klein boodschappenlijstje gemaakt…
Serge
We kunnen om 11:00 een bakkie doen in het restaurant?
Ik ga namelijk wel vroeg, moet vanuit het zuiden des lands naar Houten, vervolgens terug om wederhelft en kind op te halen en daarna door te rijden naar een verjaardag in Zeist
Anyway back on topic!
Ik had mijn vader voor zijn 65ste verjaardag een zelf opgeknapte Lord Marvel gegeven. Helaas had hij hem 2 maanden later op de badkamervloer laten vallen en liep hij zeer beroerd…
Had eigenlijk geen zin om nu uit te zoeken wat er mis was dus heb een andere 5740C geserviced en erin gezet, de originele zoek ik nog wel een keer uit wat er mis mee was.