Het glas was er erg aan toe. Glas opgeschuurd tot alle krassen eruit waren en met polywatch weer netjes gemaakt. Bij het terug zetten in de kast brak er helaas een stukje van het glas af waar die al licht gescheurd was helaas. Op zoek naar een nieuwe dus.
Toch een hele verbetering met hoe het eruit zag.
Deze Delvina Genève met ETA 2522 laatst op Vinted gekocht. Had een nieuwe rotor nodig. Dus die op eBay opgepikt.
Glas geschuurd en gepolijst. Service prima tevreden mee. Had alleen nog DD ingelopen.
dat loopt uiteraard niet en eigenlijk was deze voor de onderdelenbak, maar belofte maakt schuld - ik had gesteld dat ik er hem als nieuw kon laten uitzien als ik wat moeite deed en daar werd ik aan gehouden.
Een nieuwe zonder wisselstukken gaat niet lukken, dus eerst alle benodigde wisselstukken opgesnord, t waren er nogal wat
Hij heeft nu een 12 uur rond de pols gezeten en doet wat moet. Je kan hem komen ophalen wanneer het je past. @Coosc zelf ga ik de komende weken nergens meer raken, eind van de maand allerlei onderzoeken en die Bossche bollen hoewel ik denk dat ze mega lekker zijn, ik kan niet veel meer eten zonder troubles, de issues situeren zich thv de slokdarm en de maag. Dus bedankt voor het aanbod, maar ik ga moeten passen voor de Bossche bollen
vandaag geen rado maar een technos. Er liggen nog 6 technos dingen in het schuifje, 2 daarvan zijn zonder complicaties, dus ik dacht hup pak zo eentje, snel klaar zo zonder complicaties. Weinig, eigenlijk geen foto’s genomen, behalve van het eindresultaat.
de band is origineel zo, de verkoper dacht dat de band beschadigd was daar waar ie opgeruwd is, leuk voor ons want hij deed een klets van de prijs af daarvoor zonder dat we daarom vroegen
de tirette en de tiretteveer waren op het randje, dat voel je aan de veerkracht die de tiretteveer nog heeft, van de eta 2622 helaas geen wisselstukken, dus zolang het houdt, houdt het. Moest de tiretteveer het begeven vroeg of laat gaan we dan wel op zoek naar een nieuwe tirette + tiretteveer
Morgen pakken we zijn neefje, ook een borazon maar vierkantige kastvorm
Op deze specifieke ronde hoort voor zover ik weet een vlak en dik saffierglas, elke andere van dit specifiek model die ik bekeken heb heeft hetzelfde glas als deze, dus lijkt het me dat het zo hoort, maar goed ik heb ook maar een uurtje gezocht en vergeleken, dus miss zit ik ernaast. Ben idd wel andere ronde modellen tegengekomen die idd een facetgeslepen saffierglas hebben. De vierkantige daar hoort een facet geslepen saffierglas op en dat zit er ook op. Beiden hebben de originele bijhorende kroon.