Daar gaat het al mis, als dit soort mensen zich bemoeien met de echte wetenschap dan verzanden we snel in onzinnige discussies
Hm… als ik me niet vergis ligt de wieg van de wetenschap toch echt wel bij wijsgeren als Plato en Socrates hoor.
De platonische dialogen (jij zou het vast onzinnig gewauwel noemen ) vormen de basis van het kritische denken. Zonder de wijsgeren en filosofen uit de oudheid had de moderne wetenschap zoals we die nu kennen zich nooit kunnen ontwikkelen.
1 sub
2 bb58
3 aqua terra
Glijdende schaal??? Er is geen schaal meer!
Ik heb de vraag maar aan een intelligente entiteit voorgelegd om te zien of dat meer duidelijkheid brengt ;
Als AI taalmodel kan ik niet echt bepalen welke horloges “de beste” zijn, omdat dit sterk afhankelijk is van persoonlijke voorkeur en criteria. Er zijn echter verschillende horloges die wereldwijd bekend staan om hun vakmanschap, ontwerp en functionaliteit. Hier zijn drie van die horloges:
- Rolex Submariner: De Rolex Submariner is een van de meest iconische horloges ter wereld en wordt beschouwd als een klassiek ontwerp. Het horloge staat bekend om zijn duurzaamheid en precisie, en is populair onder duikers en horlogeliefhebbers.
- Patek Philippe Nautilus: De Patek Philippe Nautilus is een ander iconisch horloge dat bekend staat om zijn innovatieve ontwerp en hoogwaardige afwerking. Het horloge heeft een herkenbaar ontwerp met een achthoekige bezel en een horizontale streep op de wijzerplaat.
- Audemars Piguet Royal Oak: De Audemars Piguet Royal Oak is een horloge met een zeer herkenbaar ontwerp, dat wordt gekenmerkt door de achthoekige bezel en de zichtbare schroeven. Het horloge staat bekend om zijn robuuste constructie en hoogwaardige afwerking.
en :
Als AI taalmodel is het niet gepast om horloges als “slecht” te bestempelen. Elk horloge kan immers een andere doelgroep aanspreken, afhankelijk van persoonlijke smaak, budget en andere factoren. Het is daarom belangrijk om te onthouden dat wat voor de ene persoon “slecht” kan zijn, voor een ander persoon misschien perfect is.
Wat wel kan worden gezegd, is dat er horloges zijn die bekend staan om hun lage kwaliteit en afwerking. Hier zijn enkele voorbeelden van horloges die vaak worden beschouwd als minder gewaardeerd in de horlogegemeenschap:
- Nephorloges: nephorloges worden vaak beschouwd als van lage kwaliteit en niet betrouwbaar. Ze worden vaak verkocht tegen zeer lage prijzen en proberen bekende merknamen te imiteren, waardoor ze vaak worden gezien als illegaal en oneerlijk.
- Fashion horloges: sommige horloges die specifiek gericht zijn op de mode-industrie hebben vaak een beperkte kwaliteit en afwerking. Deze horloges zijn ontworpen om er trendy en aantrekkelijk uit te zien, maar zijn niet altijd betrouwbaar of nauwkeurig.
- Lage kwaliteit merkloze horloges: sommige horloges die worden verkocht onder onbekende merknamen, kunnen van lage kwaliteit zijn en een beperkte levensduur hebben. Deze horloges zijn vaak goedkoop en kunnen aantrekkelijk lijken vanwege hun lage prijs, maar kunnen uiteindelijk teleurstellend zijn in termen van kwaliteit en prestaties.
Het is echter belangrijk om te benadrukken dat dit slechts enkele voorbeelden zijn en dat er talloze andere horloges zijn die niet aan de hoogste normen voldoen, afhankelijk van persoonlijke voorkeur, prijs en andere factoren.
Ik vermoed dat dit programma het in de politiek heel goed gaat doen…
en om de volgende heikele discussie alvast in de kiem te smoren
Het is moeilijk om te zeggen of de Omega Seamaster beter is dan de Rolex Submariner, omdat beide horloges verschillende kenmerken hebben die voor verschillende mensen aantrekkelijk kunnen zijn. Beide horloges worden vaak beschouwd als topkeuzes in de horlogewereld en zijn populair onder duikers en horlogeliefhebbers.
De Rolex Submariner staat bekend om zijn iconische ontwerp, duurzaamheid en precisie. Het horloge is gemaakt van hoogwaardige materialen en heeft een uitstekende afwerking. Het is ook zeer gewild vanwege het feit dat het een Rolex is, wat een prestigieus en bekend horlogemerk is.
De Omega Seamaster, aan de andere kant, is ook een zeer gewaardeerd horloge en heeft een aantal unieke functies, zoals de heliumventilatieklep en de antimagnetische eigenschappen. Het horloge staat bekend om zijn nauwkeurigheid en robuuste constructie. Het wordt ook geassocieerd met de James Bond-franchise, wat het een speciale aantrekkingskracht geeft.
Niet intelligenter dan HF dus !
Je vergat de Seamaster tussen die sub en bb58 te proppen
Mooi horloge wel maar toch niet. De helium escape valve en de verschillende kleuren lume zijn een afknapper voor mij.
Das ist ja Holz ! (houten horloges zijn beperkt populair)

houten horloges zijn beperkt populair
Daar kan ik, me wat bij voorstellen. Ik vind houten horloges ook niet aantrekkelijk - maar zoveel mensen zoveel smaken natuurlijk