Top 5 horloges die ik nog moet hebben!

Joah, ziet er niet gek uit, maar een Day-Date hoeft niet subtiel. Een Day-Date mag knallen en een Day-Date mag een statement maken.

Anders kun je het beter bij modaal-staal houden :sunglasses:. Deze term heb ik net bedacht, leuk hè?

4 likes

Hmmm ben binnenkort toevallig daar in de buurt.:innocent:

1 like

Ik run geen open huis ouwe, dat aanbod geldt niet voor iedereen.

13 likes

Hahah. Pestkop.

2 likes

@AmsterdamVintageWatches
De AP is erg mooi.
Maar waarom staat er Tiffany op?

Is deze AP dan gemaakt voor het juwelenhuis?
Cheers voor het maken van het topic en foto’s.

1 like

Retailer stamp

4 likes

:sob::sob::sob: jammer maat…:sweat_smile:

1 like

Net zoiets als de tramp stamp, maar dan waarde verhogend.

2 likes

Maak even een lijstje met wie wel anders. Het is tenslotte een lijstjes-forum aan het worden…

1 like

Dat vind ik wel meevallen eigenlijk. Ik beperk mijn vriendenkring, dat is wat anders.

Mijn top 5 (vandaag).

Zien jullie een patroon? Ik niet.

7 likes

Ja zo’n overzicht is een goed idee. Dat maakt het overzichtelijk! :+1:t2:

1 like

#5 rolex. Een 16570 is mooi maar niet tegen de huidige pijzen dus misschien wordt het zal dan wellicht toch een ander model worden. Maar een Rolex wil ik zeker eens proberen.

#4 Seiko 6117-8000. Ik kijk er al jaren naar en de zoektocht naar het juiste exemplaar duurt voort maar zal er zeker komen

#3 Omega Speedmaster moonwatch. Nog buiten budget maar gaat er eerdaags ook zeker komen nog

#2 Patek perpetual moonphase chrono. Voor mij het ultieme horloge maar zal er vanwege de prijs nooit komen. Maar je mag dromen.

#1 Seiko 6139-6040 met oranje plaat. Ik ben er al geruime tijd ook naar opzoek maar een goed exemplaar in nette staat nog niet gevonden.

Project X party @ Han’s place!

6 likes

Leuk dat je de tijd neemt om deze mooie horloges hier te laten zien… ooit… ooit…

En als Ralph ook meekomt? Lijkt me een gezellige trio.
Leggen jullie alle horloges op je onderarm en posten hier meerdere foto’s.

2 likes

Die Breitling Navitimer vind ik ook geweldig!

1 like

Haha, ik weet zeker dat jij al jaren hetzelfde merk auto rijdt, en zeer trouw bent aan je partner, of dat op zijn minst keihard probeert… overigens weiger je @Chillekasper resoluut de deur terwijl jullie waarschijnlijk een volle avond volledig langs elkaar heen kunnen lullen en toch tevreden naar bed zullen gaan…

4 likes

Ik neem dan wel mijn vintage horloges mee, dan is er een kleinere kans dat ik ergens met een gagbal in een kelder beland.

2 likes

A zo. Ik zou er wel 1 met een unox stamp willen :sunglasses:

3 likes

Je zou er een vlog van moeten maken, #chillenmetkasper part 1 with Han.
Oppassen Jasper, voor je het weet heb je er een concurrent YouTuber bij!

Mag?? Zal en (eventueel) moet bedoel je? En je hebt gelijk, dit draag je niet als grijze mus of om subtiel mee over te komen en dat bedoel ik uiteraard positief.