Top 5 horloges die ik nog moet hebben!

Mijn top 5

  1. Afbeelding kan niet geplaatst worden omdat het in strijd is met de forumregels.

  2. Afbeelding kan niet geplaatst worden omdat het in strijd is met de forumregels.

  3. Afbeelding kan niet geplaatst worden omdat het in strijd is met de forumregels.

  4. Afbeelding kan niet geplaatst worden omdat het in strijd is met de forumregels.

  5. Afbeelding kan niet geplaatst worden omdat het in strijd is met de forumregels.

14 likes

Nee.

300%.

Zonder schaamte. We zitten op hetzelfde forum. Dat betekent niet automatisch dat ik op elke uitnodiging in moet gaan.

2 likes

Ja, je lievelingshorloge zit er niet bij. :face_with_raised_eyebrow:

1 like

400K is hoe dan ook niet schappelijk voor een horloge :smiley:

Wat een gave horloges :heart_eyes:

Voor mij op nummer 1 een 116619 mƩt de diamant markers.

:+1:
Verstand komt met de jaren

1 like

Nee hoor. Na een witgouden wil hij weer een rosƩ gouden.

Han is inmiddels een ā€œhunterā€. Een flipperaar maar dan anders.

2 likes

Kneitersā€¦uit het gepresenteerde lijstje word ik wel echt warm van deze:

7 likes

5#

4#

3#

2#

1#

1 like

Oef, mijn top 5 van dingen die ik moet hebben is:

  1. Zuurstof
  2. Water
  3. Voedsel
  4. Seks of premium abo
  5. Gezondheid

Verder is er weinig waarvan ik vindt dat ik het nog moet hebben. Een aantal van deze horloges is best mooi maar ik zou er niet om malen verder.

7 likes

Vind je het gek,

met al die bling dingen die je post, daar word je ook stekeblind van :kissing_heart:

2 likes

Zou je voor vantablack gaan als het kon? Als je al moeite hebt met de tijd aflezen op die Onyx wijzerplaat zuigt deze je al helemaal in.

3 likes

Ik ga het toch even benoemen:

GEEN FOTOā€™S VAN INTERNET PLAATSEN!!!

Als de titel was geweest: ā€˜Top 5 horloges die ik nooit zal bezittenā€™ had ik een hele nuttige bijdrage kunnen leveren

3 likes

Beste Brodie beetje domme opmerking. Hoe kun je nu horloges laten zien die je nog niet hebt. Ben je de waakhond van het wereldwijde net of zo?

Ik respecteer de forumregels, maar doe ff normaal.

Mooie stukken last be weer voorbij komen @AmsterdamVintageWatches en daarbij wear heerlijke en leerzame info.

Ik heb wel het gevoel ā€œcompleetā€ te zijn.
Heb geen drang tot aankopen.
Uiteraard spelen er enkele met mij gedachte en maken kans om met de tijd aangeschaft te worden.





1572452579070

5 likes

Top horloge

1 like

Niemand die een Porsche wil ?

:sunglasses:

p.s. heb net het boek de penozejaren van kleine Willem gelezen van H.J. Korterink. Geeft een aardig inkijkje in de 020 onderwereld . Gaat wel over de 80er en 90er jaren. Daarin heelt Willem een grote zak Rolex horloges, buitgemaakt door 2 poffertjesbakkers die een aantal weken tegenover de juwelier hebben gewerkt, en precies wisten hoe ze die zaak moesten aanpakken. De horloges met ā€œsteentjesā€ werden door Willem en zijn kompaan grote Willem zelf behouden de rest bracht nog een paar ton op.:sunglasses:
Klopt dat verhaal?

2 likes

Ik zeg dit om Jur tegemoet te komen die vaak mails of brieven krijgt van bedrijven die met claims dreigen.

Noem het een domme opmerking van me, maar ik vind dat je rekening met elkaar moet houden.

Oke