Ik twijfel niet aan je intenties hoor, maar je kan best erkennen dat sommige mensen het er niet mee eens zijn en daar worden dan grapjes over gemaakt. En dat kan je kinderlijk vinden maar ik ben van mening dat we het daarmee luchtig houden.
Poeh. Ik zou ze terugpakken bij de eerstvolgende waterschapsverkiezingen.
Ze zeggen ook niet dat je iets verkeerds hebt gedaan. Misschien heb je wel iets goed gedaan maar ook daar worden hier grappen over gemaakt. Je neemt het veel te ernstig. Als ik terugkijk wat er over mij allemaal is gezegd…
Dit is het horlogeforum. Dit heeft vrijwel niets te maken met de gewone wereld. Het is nog net geen sekte. Dus over Nederland maak ik me totaal geen zorgen.
Tja, ik pas ook vaak de titels aan als het al verkocht is. Je moet level 3 hebben om dat te kunnen. Dus met level 2 kun jij je eigen advertentie dus niet sluiten…
Maar krijg weer een lowballer op een ad, reageer netjes met tegenbod, komt weer een laag bod op terug. Dus maak er een nette prijs van, voor mij dus veel gezakt en voor de koper een klein bedrag meer dan het bod. Vraag om een reactie en hoor niks meer. Dan vind ik je een paardenlul. Laat gewoon wat horen, wat is de moeite?
Heb je complotcruesli door de yoghurt gedaan vanochtend?
Voor zover ik het vanaf mijn Twentse troon kan bekijken gaat het prima met Nederland
Sir, yes sir.
Dank. Ik had op andere foto’s gehoopt maar een gegeven paard kijkt men niet in de bek.
En onder de lakens.
Maar ik zit dan ook niet voor niets bij de grote mensenscouting. En op HF, uiteraard.
Het is hier af en toe net een lagere school plein!
En jij bent niet de bovenmeester
Kwestie van interpretatie.
En de juiste topics negeren of op tijd loslaten. Works for me.
Het is om op te peuzelen.
Good for you but not for me
Ik hou wel van een robbertje off-topic maar aangezien ik het oorspronkelijke onderwerp van het topic namelijk: mensen verbeteren erg interessant vind gooi ik er even een poll in, hopende dat de discussie weer op gang komt.
In hoeverre vind je dat de topictitel de status van de advertentie moet weergeven?
- Topictitel zou moeten worden aangepast aan de status van de advertentie.
- Topictitel mag worden aangepast aan de status van de advertentie.
- Topictitel zou enkel moeten worden aangepast na een definitieve verkoop.
0 stemmers
Zou je nog een vierde optie toe willen voegen s.v.p?
'Ik kan mij er niet druk over maken al zou ik er moeite voor doen.
Bij voorbaat dank!
Het niet actualiseren van de topictitel in het blauwe deel zie ik als laksheid en erger me daaraan.
Nu erger ik me vrij snel.
Wellicht een idee voor een nieuw topic:
Wat draag je bij je braaksel…?
Het is allemaal een kleine moeite om je advertenties bij te houden en het juiste format te gebruiken. Snap dus niet zo goed dat niet iedereen dat gewoon doet.
Ik ben bang dat er genoeg zijn in wiens hoofd het niet opkomt.
Maar ik zie het ook bij het maken van de advertentie dat sommige mensen er bijvoorbeeld geen “TK” voor zetten. Dan ben je bezig met het maken en typen van een add en moet dat toch wel in je hoofd opkomen.