Topic titel en communicatie rondom een 'Verkoop topic'

Man man, dit gaat toch weer helemaal nergens over of wel dan? Dat ‘iemand’ jou hier aanhaalt gebeurt héél erg bewust. Dat je reageert is juist de bedoeling. Reageer je niet, probeert iemand anders je alsnog uit de tent te lokken. Hoppa, da’s weer gelukt! Het is allemaal zo doorzichtig. Laat gaan joh, zonde van je tijd en trouwens ook zonde van het topic…

Dat van die honing moet je even uitleggen trouwens. Lijkt mij helemaal niet fijn om bijen achter me aan te hebben. :wink:

3 likes

Dan is er per saldo niets gebeurt: ik zou 180 graden proberen :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Je vertelde in je PB dat je een topic aan KAN maken:

“Kan ook vanavond een topic met een poll daarin maken hoe mensen erover denken”

Als jij een topic aan kan maken, kan ik dat natuurlijk ook. Heb jouw toestemming niet nodig om een topic aan te maken. Of wil je daar ook al alle controle over net als dat je de topictitel van iedereen verkeerd aanpast? Snap niet waarom je zo gefrustreerd bent… relax dude.

Ah, meneer Orisfan is niet van de internetgeneratie. :smiley:

Of heeft wél een leven. :thinking:

1 like

…it takes two to tango! :wink:

1 like

Eens. Altijd maar kippetje de voorste. Zijn wil is wet. Ordening moet zijn. Dat is een akelig sujet, die @batossai. Bah.

2 likes

Lekker bezig!

Ja bah, wat vervelend dat ik mijn eigen verkooptopics zelf wil aanpassen. Want daar ging het in eerste instantie over. Super bah dat ik dat zelf wil aanpassen. @Binkels je mag mijn titels voortaan vol spammen met slotjes. :+1:t3:

1 like

Inderdaad. Ik snap dat niet. Wees blij dat iedereen hier zo behulpzaam is. Ondankbare meelworm.

2 likes

Tag hem dan ook niet telkens, dat vroeg hij ook eigenlijk in dit topic, respecteer dat dan gewoon.

2 likes

Dit was de eerste keer hier. :blush:

Moet ik daarnaast tegenwoordig ook nog toestemming vragen om op een forum iemand te taggen waar we openlijk discussies voeren met elkaar?

Dit is dus ook wat ik mijn zoon van 14 meegeef… :upside_down_face:

1 like

Tuurlijk niet, en dat is ook zeker niet wat ik schreef, maar goed, laat maar waaien.

Weer lekker verder on-topic lijkt me :+1:

Het ging 6 uur geleden al off-topic. Daar kan ik niets aan doen.

We zouden eigenlijk weer een klaag, scheld en ruzietopic moeten hebben. Houdt de overige topics mogelijk schoon.

1 like

En zoals je eerder in mijn bericht hebt kunnen lezen, spreekt junior de taal van 14-jarigen. :wink:

3 likes

Ik vind dit alles overigens nog volledig on-topic. De titel luidt immers “Topic titel (sic) en communicatie rondom een ‘Verkoop topic (sic)’”. Zelfs dat gehakketak met Binkels in het middelpunt gaat nou precies over communicatie rondom verkooptopics.

1 like

Hoog tijd dat een baldadige TL-3’er eens iets aan deze titel doet. Wat vind je van deze?

“Het grote titel-van een-‘Verkooptopic’-veranderen afzeik-topic”

:joy:

Ik zou willen dat good old, streng maar rechtvaardige @mcfr weer eens orde op zaken kwam stellen op HF. Maar die is met moderatorpensioen. :cry:

1 like

Sterker nog:
Om misverstanden en incomplete advertenties te voorkomen, is gebruik van het volgende “rijtje” VERPLICHT:
het merk + het model
de diameter (van links naar rechts zonder de kroon mee gemeten)
de leeftijd van het horloge
aanwezigheid van papieren, doos en eventuele accessoires
eventuele verzendkosten of dat het alleen kan worden afgehaald
de conditie van het horloge (krassen, slijtage, werkt het, enz.)
soort uurwerk (automaat, quartz, handopwinder, enz.) plus indien bekend het - type (maker + type)
de vraagprijs

Is gewoon al verplicht, maar nog zijn mensen te lui om dit te kopiëren en de info erachter zetten.

6 likes