Topictekst veranderd.

Hoe kan ik de originele tekst in mijn gestarte topic terugkrijgen? Het lijkt erop dat de tekst door een ander lid veranderd is.

Welk topic

Helemaal naar boven scrollen in je topic en dan het potloodje klikken achter de titel.

Edit: bedoel je de titel van het topic? Of de tekst van je eerste bericht in het topic? Titel veranderen kun je zelf, topictekst kunnen alleen de moderatoren veranderen.

Jij bent TL 3.

THE boss.

Jij kunt dat veranderen.

1 like

En wat is er precies veranderd?

Alleen de titel lukt me.

Eigenlijk de hele tekst. Alleen het stuk over ferry klopt en dat is idd het horloge wat ik gekocht heb. Heb degene die het veranderd heeft gevraagd waarom dit gedaan is.

Volgens mij kan je dat alleen zelf wijzigen.

Misschien op een avondje iets te diep in de fles gekeken en wat dingen gewijzigd die je jezelf nu niet meer kan herinneren?

IMG_2984

Dat kan alleen het eerste uur na het plaatsen, daarna kunnen alleen moderatoren dat nog.

1 like

Haha, nee het is 2 uur geleden gewijzigd door een ander tl 3 lid. Kan ook zien wie.

1 like

:joy:

Oh dan weet ik het niet, zou toch wel vreemd zijn als er TL3 leden hier hangen met de rechten van moderators. ( moderators uitgesloten )

2 likes

Ok, dat zou kunnen maar dan is 2 uur geleden wel de topic titel veranderd door diegene. Het is allemaal geen big deal maar kreeg een melding
Potloodje met lidnaam en topictitel.

1 like

Ok, heb het per pb gevraagd aan het lid. Zoals gezegd, geen probleem, herkende alleen niets meer van de tekst.:sweat_smile:

1 like

Denk nu dat idd de tekst door een moderator veranderd is. Het andere lid heeft een spelfout uit de titel gehaald. Ik startte dat topic eem jaar geleden en heb nooit meer, tot vanavond, mijn openingspost teruggelezen vandaar mijn verwarring. Bedankt heren.

1 like