Topictitel aanpassen

Hoi allemaal,

Klopt het dat de Topictitel en veranderen van categorie na bepaalde tijd niet meer aangepast kan worden?.. was eerst toch wel of vergis ik me?

Een topic van 1 januari kan ik nog aanpassen.

*edit: kan het er mee te maken hebben dat jij een ‘member’ bent?

een member okay, ik was regular… waar zou um dat inzitten??

raar, bij mij verdwijnt dat pennetje en kan dus niets meer aanpassen …

Je bent terug gezet in trust level. Daarom kan het niet meer.

Ik vermoed dat het terug zijn gezet te maken heeft met het 223 keer hebben veranderd van je avatar dit jaar. :upside_down_face:

7 likes

lol ok dan snap ik ut… :slight_smile:

1 like

Er is iets veranderd met die trustlevels. Niet dat het me wat uitmaakt, maar meerdere mensen zijn teruggezet.

Hè, jij na 11 jaar en nog steeds actief ook member ??

Ik ben minder actief de laatste tijd. Maar dat haalde tot voor kort niets uit.

Mmm, en @RobertGerard dan ? diens activiteit spat van het scherm. :thinking:
Er is ook niets over gezegd door de mods @Jurgen ?

1 like

Dat terugzetten van @RobertGerard heeft te maken met het feit dat er in de laatste 100 dagen teveel berichten van hem zijn gevlagd. Dat terugzetten is een automatisch proces. Als je veel post heb je dus ook veel kans dat dit gebeurt. Beetje oneerlijk, maar zo is dat nu eenmaal ingericht. Als het goed is komt hij vanzelf weer in TL3 als er niet meer gevlagd wordt.

2 likes

Wat heeft die man nou in hemelsnaam fout gedaan om gevlagd te worden. Bwahhh. Kan er ook eens een keer worden nagegaan of het niet steeds dezelfde mensen zijn die vlaggen. B.v vanwege een antipathie.

2 likes

Ja precies en dat verklaart ook Marijn en @25tien nog niet (is nu ook member)
Ok die is - volgens eigen zeggen - natuurlijk wel een forumboefje.
Maar is toch ook lekker bezig met zijn HFLE 17.

2 likes

Volgens mij heeft hij wel eens afbeeldingen geplaatst die aanstootgevend kunnen zijn. Ik heb ze niet gevlagd, maar kan ze wel herinneren.
Volgens mij in de discussie in je ‘vlag-topic’, ironisch genoeg.

Klopt! Ik word om de haverklap teruggezet… maar ach… dan maar geen titel wijzigen :wink:

2 likes

Ach, de titel “EMG HFLE 2017” hoef je dit jaar niet meer aan te passen met de vaart die jij erin houdt👍

3 likes

True Story :sunglasses: