Tot hoever gaan jullie met je horloge?
Denk aan…
Spelen met de kinderen, in de tuin trampoline
In de tuin werken
Kleine klusjes Rondom het huis
Etcetera…
*Meeste van toepassing op een automatisch horloge
Tot hoever gaan jullie met je horloge?
Denk aan…
Spelen met de kinderen, in de tuin trampoline
In de tuin werken
Kleine klusjes Rondom het huis
Etcetera…
*Meeste van toepassing op een automatisch horloge
All the way
Tot onder de lakens!
Interessante vraagstelling.
Tot het uiterste?
Als de vraag is: bij welke activiteiten draag je nog een automatisch horloge:
Bij de grovere ‘klus’-werkzaamheden doe ik hem af.
Motorrijden durf ik er wel mee.
Gewoon alles !
Eigenlijk altijd om. Maar bij wat meer serieuze klussen in en om huis gaat ie af.
Seamaster en skx draag ik afwisselend bij vrijwel alles, 3x per week zwemmen, werken, duiken,… Enkel bij afbraakwerken waar je bijna zeker bent van zware gebruikssporen kies ik de skx boven de seamaster.
Eigenlijk met alles, ook op de motor of fiets.
Alleen als er kans is op beschadiging dan mijn beater
Dat gaat wel heel ver!
Ik draag alles door elkaar en doe er ook alles mee. Ik heb dus niet voor speciale gelegenheden speciale horloges. Alles voor sporten en activiteiten waarbij ik zeker risico loop op beschadiging gebruik ik mijn G-Shock of Vostok.
Altijd en overal. Tijdens het slapen, zwemmen, mountainbiken, klussen, enz. Krassen boeien mij niet en beschadigingen aan het uurwerk… tja. Zolang ie niet op de ±1 min per dag zit, ben ik helemaal tevreden!
Zogauw er gevaar dreigt gaan mijn favoriete klokjes veilig de doos in!
Én komt de G-Shock (klussen etc) of de SKX009 (vakantie) in actie!
Als ik een niesbui voel aankomen, doe ik hem al af
In de parenclub doe ik hem af, teveel handen en teveel bezigheid waardoor het horloge ongemerkt kan verdwijnen…
Slapen doe ik hem af. Douchen meestal ook zonder.
Verder, altijd iets om de pols.
Wat ik ook uitspook.
Altijd om tenzij ik vrijwel zeker weet dat ik 'm langs een muur of anderszins ‘horlogevreemd oppervlak’ ga halen (als er iets achter de bank gevallen is ofzo), dan uiteraard eventjes af want ik ben er wel zûnig op… 't ziet er dan ook allemaal nog als nieuw uit. Lekker hoor!
Ja, dat dus. Dat is bij mij altijd een momentje van
@%*^(!^% WAAROM HEB IK HEM NIET AFGEDAAN!!!
Ik denk te vaak “ach dat kan wel even”. Zo’n spijt dan achteraf!
Ben zelf ook door schade en schande wijs geworden…
Verlang terug naar de dag dat ik horloge op staal gewoon omhoud, ongeacht soort activiteit. Nu meestal op staal bij lange mouwen weer, op nijlon bij korte mouwen weer of vrije tijd activiteiten en G-Shock bij de wat sportievere activiteiten.
Ik doe horloges niet af.
Punt. Ik probeer te kopen wat daar tegen kan.
️Dit geldt voor mij dus ook.
Vandaag stond ik met een voorhamer tegen een houten paal te slaan. (Die moest uit de grond). En toen kwam bij het besef, kan mijn horloge hier tegen. ( Op dat moment een damasko da38)