Tot hoever gaan jullie

Ik let een beetje op afhankelijk van het horloge. Een handopwinder die niet waterdicht is, gaat af als ik een afwas met de hand ga doen (op de camping, thuis doet de machine het). Verder doe ik eigenlijk alles, zelfs klussen

1 like

Tot voor kort speelde ik altijd zorgeloos een potje tafelvoetbal, maar na dit forum tie-wrap ik tegenwoordig standaard een tampon tegen de sluiting van een nieuw horloge. Weet ik tenminste zeker dat hij niet beschadigd raakt.

Geintje natuurlijk! Zelfde als jij en @Chlorophyl. En achteraf altijd vloeken. Iets met mosterd en een maaltijd.

3 likes

Ik moet en zal altijd een horloge dragen, voel me niet fijn zonder…alleen ‘s nachts niet. :grin:
Tijdens het klussen draag ik mijn Vostok. :ru::love_you_gesture:t3:

Gaat eigenlijk nooit af, behalve in bed…

Story of your life toch? :joy::wink:

1 like

Met autowassen gaat hij altijd af, dat heeft niks te maken met het horloge maar alles met het niet willen beschadigen van de auto.

5 likes

Ik heb mijn horloges gewoon om als ik sweet lovin’ maak met mevrouw Drebin. Ook als ik voor angry poundin’ ga btw.

I like living on the edge

ik koop mijn horloges wel minimaal 3atm

10 likes

Als mijn horloge kon praten krijg ik een eeuwig durende ban…:joy::joy::joy:

4 likes

“ niet doen, niet doen, ik voel je ring,”
“Dat is geen ring, dat is mijn Rolex!”

10 likes

Whaa! :joy::joy:

1 like

Niesbuien als oorlogen… ik ken het… daar is geen klokje tegenop gewassen. :grimacing::sweat_smile:

1 like

Hahaha, je Rolex als cockring…!! :laughing:

1 like

:point_up: Dit dus.
Voor de rest, altijd om.

2 likes

Ik heb wel eens gestuct met m’n sarb033 om. Ik let er echt niet op eerlijk gezegd

1 like

:point_up_2:

1 like

2 likes

Ring=zegelring :joy:

Ja snap ik.
Was meer bedoeld als ’ variatie op een thema '… :sunglasses:

Drebin, een Rolex moet dat aankunnen, toch…? :grin:

1 like

Absoluut. Je minnaar/minnares waarschijnlijk niet.