Goeie aanvulling. Minnares dus…
Maar is hier horloge(!)forum hè. Gaat dan toch vooral om de ‘weerbaarheid’ van het horloge in kwestie.
Goeie aanvulling. Minnares dus…
Maar is hier horloge(!)forum hè. Gaat dan toch vooral om de ‘weerbaarheid’ van het horloge in kwestie.
Dat is natuurlijk afhankelijk van het horloge en de activiteit.
Laatst was hier iemand die met een Sub de ganse dag met de drilboor aan de gang was. (ja, maar het is toch een toolwatch…?!)
Dat zou ik nooit doen, koop dan voor 17 euro een Casio erbij.
Horloges < 250 euro ben ik heel lomp mee. Mijn Orient Mako 2 ga ik bijvoorbeeld mee klussen.
Heb een aantal horloges die ik wat netter wil houden omdat ik die naar mijn werk omdoe (Sarb033, Sinn 656). Ik draag vrij nette werkkleding, dus dat horloge moet enigzins presentabel zijn.
Mijn vakantiehorloge is momenteel mijn metalen g-shock (GMW-5000?). Die kan wel wat hebben, al houd ik hem graag redelijk netjes.
Heb nog wat F91Ws die soms op vakantie meegaan en waarvan het niet erg is als ze sneuvelen.
Tot het einde. Ik wil natuurlijk wel opgebaard liggen met een mooi horloge om!
+1
Bad boy
Doe horloge alleen af, als er gevaar is dat ik door het horloge ergens aan zou kunnen blijven haken.
Eerlijk gezegd alles behalve klussen/werken in de tuin.
Dit heeft ook wel serieuze sporen en butsen achtergelaten op mijn horloges. Zelfs op het pronkstuk voor mij de Tudor Pelagos. Ik denk dat sommige zich kapkt zouden schrikken als ze het zien.
Het blijft een toolwatch en ik geniet ervan om het horloge te dragen.
En dat voor een Explorer…
Je mag niet met een kwartsklok de oven in
Voor het grotere kluswerk pak ik mijn mondaine vestzak horloge, aan een leren koordje in mijn broekzak.
meestal sta ik in mijn nette broek en mooi horloge te klussen.
Totdat mijn broek smerig wordt of ik mijn horloge kras en dan denk ik altijd weer.
Waarom trek je je kluskleren niet aan met je G-shock.
dan doe ik dit bij mijn Giugiaro Ripley
Oe ah herkenbaar!
Daar haal je ook niet even een Scotch Brite overheen.
Zat ook een beetje strak of nie?
scotch bright. tja dan moet ik wel even door boenen want dan moet het hele horloge.
Strak valt wel mee maar ik had mijn Samurai TI om.
En die zit wel te strak. vandaar dat ik nog wat ingedeukt ben.
ik ben nog opzoek naar een schakel.
Draag mijn Rolex DJ iedere dag.
Behalve als ik"gekke" dingen ga doen.
Zwemmen
Klussen
Ravotten
Dan de casio om.
Beter shure dan sorry.
Zal ook nooit een duur horloge van iemand over kopen die met zijn horloge heeft geklust of gezwommen
foto!
Met punniken maakt het me niet uit, maar met macramé gaat er niets duurders dan een Seiko 5 om de pols
Dat zal die je ook vast niet vertellen
Maar ik draag mijn horloge altijd, in ieder geval een horloge. Soms draag ik ook wel mijn goede horloges tijdens het werk maar dan let ik wel een beetje op. Ik zou met mechanische horloges om niet gaan boren of hakken. Verder draag ik ze altijd bij het fietsen, zwemmen, varen of lopen.
Maar verwacht ik echt werkzaamheden te gaan doen waarbij het echt goed mis kan gaan heb ik daar nog wel genoeg voor liggen.
Zal ik maken als hij terug is van service😀
Lastig! Meestal slinger ik dan mijn pro diver om. Die kan dat wel hebben! Die overleeft zo’n beetje alles.