Beter van niet. Om te voorkomen dat er weer iemand denkt “Hé, dat is een leuk horloge voor op mijn shortlist”. Zie het als preventie.
Ik denk ook wel dat dit vooral te maken heeft met het gemak van internet. Als ik voor ieder horloge naar de winkel had gemoeten, denk ik dat het wellicht maximaal 1/6 was geweest.
Mesmerizing…
Maar bij dit model heeft de secondewijzer ook nog een prachtige diepblauwe kleur, met het Bulova stemvorkje erop en hoe hij dan over die prachtige plaat en uren/minutenwijzers glijdt… Erg, erg mooi…
Er zitten geweldige horloges tussen de collecties. Ik heb nog nooit een horloge weg gedaan maar mijn verslaving is nog niet zo erg groot (denkt mijn vrouw anders over). Hoop dit jaar er wel weer minimaal 1 aan toe te voegen.
Daar zitten wel een aantal pareltjes tussen Heel cool dat je zoveel verschillende type modellen heb gehad en uitgeprobeerd! Jouw collectie is nooit saai geweest
Dat was de SBGV245. Voor 2500 gekocht, voor 2250 verkocht, en nu staat ie voor 3250 bij de handelaar. Ik deed 'm weg wegens erg stootgevoelig (niet het uurwerk, de kast), maar hij wordt niet meer gemaakt in die vorm.