Had hem van Fete gekocht dan
Toen was ik hier nog niet denk ik Maar had hem best voor €2250 willen hebben haha. Zal een gezocht topic aanmaken
Er staat er eentje in het blauw met een…tsja…laten we zeggen opportunistische prijs…
whoooow
Wow … maar heeft je wel geholpen waar je nu staat
Tsja, ze noemen het een hobby…
Verslaving? Liefhebberij?
Ook maar even gekeken wat ik zoal heb gehad de laatste jaren, valt nog mee Denk dat dit zo’n 50% is. De rest kan ik de originele foto’s niet zo snel meer vinden … Ben een tijdje wat rustiger geweest maar het blijft toch een heerlijke hobby
(De enige twee waar ik nog eens aan terug denk is de witte Omega Globemaster en de Breitling Aerospace)
Omg. Wat een topic is dit.
Goed. Ik heb er ook een aantal op een rij gezet.
terug kijkend heb ik van het merendeel geen spijt. 2 wil ik nog wel weer eens terug. Jullie mogen raden welke
Gokje… CP2 en die Speedmaster linksonder met blanke bezel (ken de naam niet)?
Sowieso veel moois achtergelaten!
Bijna goed.
Nee de vintage daytona en de gmt.
Zeker die Speedmaster '57, prachtig! En misschien de blauwe Tudor Sub … (Ah je had al geantwoord)
Hahaha. Gelukkig heb je nu een stabiele collectie
Zal wel geen experimenteel lijstje zijn
Kan ik me iets bij voorstellen
Die Daytona, wow, is die al lang weg?
Vette Espada, die heb ik niet vaak gezien. Die is niet binnen het forum gebleven?
Jazeker wel!
Weet je het zeker? Ik zie namelijk een “vet” horloge dat ik in 2020 van je overgenomen heb.
Moest het even nakijken. Het was zomer 2018. die heb ik verkocht na de gekte van de daytona ultimatum veiling van Phillips.
Toen vond ik het niet meer normaal.