Tourbillon classic graag meer info

Kan ik een filmpje uploaden of door sturen

Ja zeker wel je kan er een gifbestand van maken en in het text venster slepen

Je hebt deze toch cadeau gekregen? De waarde lijkt me dan toch redelijk ondergeschikt :joy:

VID-20201114-WA0006_1

4 likes

Gaaf
niet voor een paar tientjes wegdoen

mee eens, is wel een leuk ding

Geen idee wat ik er mee moet :wink:

Dragen misschien?

1 like

Wat doen mensen met een horloge? Dragen natuurlijk!

In de verkoop zal dit horloge gaan voor een aantal tientjes verwacht ik. Dus gewoon lekker dragen

Ben geen horloge man

Invicta heeft ook een aantal betaalbare tourbillons toch? Heb jij er toevallig eentje @Chillekasper?

Krijg meerdere berichten dat ik deze niet voor paar tientjes weg moet doen iemand serieuse intresse ?

Als je hem wil verkopen moet je hem aanbieden in het verkoopgedeelte van het forum. Dat mag niet hier.

Ik schat dat je er nog wel 100-200 voor kunt krijgen!

Lekker op MP zetten met bieden.

Het zal bij dit soort objecten wel lastig zijn om een koper te vinden, denk ik. Je zit in een rare overlappende zone van bijzondere techniek, niet goedkoop, lage kwaliteit en geen interessant merk waardoor horlogeliefhebbers en niet-horlogeliefhebbers beiden redenen hebben om eerder iets anders te kopen.

Waarom word je dan lid van HF?

Nu je er toch bent: draag dat horloge nu een een maandje. Struin nog wat rond op dit prachtige forum. Schaf een niet al te dure Seiko of Citizen aan die tegen een stootje kan. Draag die nog meer. Kijk iedere dag op HF, koop nog meer en ga nooit meer zonder horloge de deur uit!

3 likes

Als je voor 100 euro een echte Tourbillon kunt krijgen dan is dat toch alleen maar leuk. Horloges moeten leuk zijn, dat is het enige doel (tegenwoordig)

Status en investering zouden wat mij betreft op de laagste plaats moeten staan.

Die zijn denk ik iets duurder. Die gaan soms voor 700-900 euro. In sommige gevallen zelfs voor meer dan dat.

1 like

Wellicht staat het in de titel? Hij wil graag meer info over zijn horloge. Dat is toch prima als hij lid wordt, zijn vraag stelt en daarna nooit meer terugkomt. Daar is deze rubriek juist voor bedoeld


1 like