Merk en model: Concord Saratoga Chronometer
Diameter: 37,5 mm gemeten van 4 - 10 uur. Dikte ca. 8,2 mm (!)
Leeftijd: onbekend
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): juli 2018
Factuur en/of certificaat: geen papieren
Originele doos en/of eventuele accessoires: alleen het horloge
Verzendkosten of afgehaald: ophalen in NO-Friesland, of verzenden op kosten en risico van koper
Conditie (krassen, werking etc): goed
Soort uurwerk en kaliber: ETA 2892
Vraagprijs: n.v.t. Ruilwaarde € 1.000? Ruil met Seiko met 6L35 uurwerk in kast van ca. 38 mm (bijv. SJE073/SARA015) met bijtaling door mij.
Waarschijnlijk heel zeldzaam (ik heb geen tweede exemplaar gevonden). Laatste onderhoud in augustus 2022.
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Genoemde € 800 is een vraagprijs, dus er zit nog wat ruimte in.
Over een paar dagen zet ik deze blauwe beauty op Chrono24 en kan er een slotje op deze advertentie. Wordt vervolgd.
Ik ben nog niet toegekomen aan publicatie op Chrono24, dus deze chronometer is nog beschikbaar. Ik sta open voor (in)ruil, als het maar geen GMT of goudkleurig horloge is. Wie verrast me?
Op zaterdag 18 november 2023 reis ik met de trein via Zwolle, Amersfoort, Utrecht en Rotterdam of via Zwolle, Lelystad, Schiphol en Leiden naar Delft. Als je het horloge op een van deze plaatsen wilt bezichtigen maak ik een tussenstop.