Dat maakt het leuk inderdaad!
Een kleine ode aan de klantenservice van Traska. Nadat ik het horloge van @Arne_Dj heb overgenomen vond ik een vuiltje op de interne bezel. Zoals het een OCD’er betaamd, kon ik hem niet meer niet zien. Met het ordernummer een melding gemaakt bij Traska en op hun kosten bij een lokale horlogemaker laten schoonmaken!
Hulde!
(Je ziet het vuiltje bij de “1 uur” marker op de bezel)
Dat is wat mij betreft “Beyond” wat je van een bedrijf mag verwachten bij een gebruikt horloge (tenzij het ding pas een paar maandjes oud is natuurlijk). Heel netjes.
Was +/- 6 maanden oud. En als ik een nee had gekregen op het verzoek was ik ook niet heel ontevreden geweest. Maar juist dit stapje extra wilde ik graag met jullie delen!
Fijn dat als het erop aan komt Jon in het echt zo is als hij overkomt op de mail. En goed dat je dit deelt, negatieve verhalen worden sneller gedeeld. En nu kan ik nog een tandje blijer zijn met mijn Traska ![]()
Gents,
Ik zit al een tijd te loeren naar een Traska Commuter.
Weten jullie hoeveel invoerkosten erbij komen bij een eventuele bestelling?
Is jullie ervaring dat de 21%btw er nog overheen komt plus 4,5% invoerrechten?
Dat is het zo’n beetje wel volgens mij
Je hebt (aankoopkost + invoerrechten + verzendingskosten + inklaringskosten)*1,21.
Invoerrechten zelf zijn 4,5% met maximum van 80c voor horloges, dus 80 eurocent.
Inklaringskosten zijn over het algemeen tussen €10 en €30 afhankelijk van shipper.
Grosso modo ben je er wel uit als je aankooprijs * 1,25 doet.
Bedankt voor de reacties. Alle kleuren die ik mooi vind zijn op dit moment helaas uitverkocht (34mm) maar ik hou het in de gaten.
Thanks ![]()
Meld je aan op de mailinglijst, dan weet je wanneer er weer wat op voorraad komt.
Zijn vaak snel uitverkocht ![]()
Bedankt voor de tip. Had ik al gedaan ![]()