Traska only

Op de gebruikte markt is het leed nog draaglijk.

Ik kom ze weinig tegen, en zeker niet met een mint plaat

De commuters hebben meer qc issues dan de summiteers, daarom onderstaande besteld. Heb ooit een tweede generatie 38 mm summiteer gehad en ik vond die helemaal prachtig

. De 38 mm mat wel veel groter optisch dan 38 wegens de grote wijzerplaat en dat was reden voor verkoop voor mij. De 36,5 mm gaat het zijn!
Als de afwerking goed is, is dit voor mij een betaalbaar tudor ranger, bb36 alternatief en ik vind hem zelfs mooier dan de BB36. De anti krascoating is echt heel goed. (sorry, wandelend reclamebord voor de summiteer). De commuter spreekt mij dus ook aan maar daar durf ik dus ook het risico niet nemen. Tweedehands is er wel veel te vinden, op reddit dan.

6 likes

Ik ben benieuwd wat ik er van denk als ik de mijne binnen heb. Over Seiko zijn er ook talloze QC klachten ik heb er nooit problemen mee gehad.

Fingers crossed :grin:

1 like

Mijn v2 commuter doet het prima en is keurig afgewerkt (geloof ik :crazy_face:)

Edit had graag een zwarte willen bestellen maar die hebben ze in deze serie niet.

6 likes

Heel blij met mijn eerste Traska, overgenomen van een forumlid. Eerste indruk: precies waar ik op gehoopt heb :heart_eyes:

15 likes

11 likes

Toch wel een erg leuk ding!

6 likes

Zeker :+1:

1 like

Blijft prachtig… mijn ex-ie. Nog steeds krasvrij zo te zien. Fijn ding zeker voor het geld.

Heeft iemand al de Venturer GMT?
Vind het echt een ‘knaller’ met het Miyota 9075 uurwerk…misschien toch gewoon maar kopen bij de volgende batch?

Ja, sinds april.
(En ik zie hierboven ook een paar andere eigenaren.)

Erg fijn horloge!

10 likes

Hier sinds een kleine maand, erg blij mee!

8 likes

Even een beetje rust op de pols.

9 likes

Ik heb mijn preorder, 36 mm summiteer gecancelled, duurde te lang en was erover heen eigenlijk.

Lang niet gedragen, maar blijft wel leuk:

10 likes

Iemand nog een commuter te koop toevallig? :grimacing::upside_down_face:

Helemaal vergeten deze ook hier te posten! Summiteer 38mm Gen 4. Nu ongeveer een maand in de collectie, betrap mijzelf er heel erg op deze vaak op de pols te slingeren ten koste van m’n andere horloges. Enorme mazzel met deze gehad via een EU verkoper op Chrono24, ofja, eigenlijk had ik hier niet voor gebudgeteerd… maar een buitenkansje moet je pakken soms.

8 likes

Altijd weer fijn:

8 likes

Dit weekend de nieuwsbrief ontvangen met meer info over de nieuwe venturer (vanaf 5/11)

Leuke update: er zit in deze editie een on the fly adjust in de clasp.

Als die binnenkort ook beschikbaar is voor de summiteer, toch eens overwegen om eentje op te pikken. :blush:

2 likes