Hier ook maar even delen, ik zoek een Traska commuter slate black. Iemand eentje liggen die weg mag?
Vanaf 11 maart is het mogelijk alle andere modellen te reserveren. Prijs wel weer iets gestegen.
Twijfel over een 36mm summiteer, 600 usd. Met importkosten erbij toch al behoorlijk duur voor miyota.
Een tijd een Traska op het oog gehad maar ik zie er om die reden toch vanaf. Ook met de vermoedelijke afschrijving in het achterhoofd.
Idd, we wachten tot er hier een verschijnt . Nee serieus, ga wss wel bestellen. De blauwe 36 summiteer.
Ik heb gisteren de Freediver in het zwart besteld. Ik ben benieuwd
Daarnet dus de blauwe summiteer, wel serieus getwijfeld met over die zilveren commuter. Dat zou wel een beetje overlap zijn met een Longines in de collectie maar die is alweer maanden weg voor herstelling en dan wordt die wellicht verkocht. Dus ja ik weet het niet, mss nog een commuter. Ben gewoon niet 100 procent overtuigd van de indices op de commuter.
De freediver is echt een mooie duiker en hij is er telkens op vooruit gegaan met de verbeteringen.
Ik vind de commuter in veel opzichten een geweldig horloge, maar de indices vind ik iets te lang en misschien ook te breed in verhouding tot de wijzerplaat. Daardoor is er te veel “indices” aanwezig. Dat valt vooral op in het donker als de lume schijnt.
De nieuwe versie heeft licht herwerkte indices en de bezel is ook wat breder geworden waardoor het mss wat meer in balans is. Tgaat me meer over de afwerking ervan, van alle filmpjes die ik gezien heb, vind ik de afwerking van de vorige versies niet zo fantastisch.
Heb ik nooit gemerkt.
Ik ook niet
.
Lijkt mij lastig, zo niet onmogelijk om dat uit een filmpje te halen.
Tenzij ter plekke de wijzers eraf vallen.
Macroshots tonen een minder mooie afwerking van indices en wijzers, bovendien comments op Reddit dat niet alle indices recht uitgelijnd zijn, lees: een beetje schuin staan. Soit, ben te lui om link te zoeken maar als je drie filmpjes kijkt over de commuter of zo kom je het wel tegen. De vorige versies vond ik de dial er ook plat uitzien, nu lijkt het beter.
Hier zie ik het in elk geval niet. Het zal vast voorkomen, maar welk merk is zonder issues? Het gaat er mij dan vooral om hoe het wordt opgelost.
Da’s waar. Ik zoek straks nog naar voorbeeld van wat ik bedoel. De mensen met productiefouten zegde trouwens ook meteen te kunnen inruilen.
Ik vind de nieuwe Commuter serieus mooi! De blauwe of grijze, met de datum ‘op zes’ is schiiterend! Beetje jammer dat ik m’n vrouw beloofd heb ‘voorlopig’ ff geen horloges te kopen, iets met andere prioriteiten, geloof ik
Je hebt nog anderhalf uur tijd of zo . Er kan altijd nog eentje bij.
@Proenski hier zie je het vanaf 4 minuten.
https://youtu.be/RdB_3CKgGXU
De mint is anders toch ook wel mooi!
Ja, ik zie het. Hopelijk exemplarisch. Ik laat het voor wat het is, mooi merk. Best aan de prijs voor ons Europeanen.