Blijft mooi. Heb precies die versie (SS bezel, no date, v2) ook gehad.
Droeg alleen te hoog op mijn nogal slanke pols en is vervangen door een Halios Seaforth, die beduidend slanker draagt, ondanks dat ze nagenoeg even hoog zijn. Zit 'm in de slankere kast en duikring.
Darn, kon het toch niet laten, net de Venturer Steel Blue besteld. Heb de Freediver II in het zwart al, naar volle tevredenheid. Hoop dat die Venturer niet te klein uitvalt…
Traska is een fantastische microbrand met leuke modellen en heel goede kwaliteit. Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst!
Same here! Ben wel verbaasd om te zien dat de steel blue variant als laatste uit zal verkopen, nog 54 over op dit moment. De andere kleuren zijn al op.
Kijkend naar hoe de Freediver op je pols ligt denk ik de Venturer je ook prima zal staan.
Wonderlijk inderdaad, de Steel Blue was meteen al mijn favoriete kleur. Nu maar wachten…
Voor mij is de Commuter Slate Black onderweg. Ben erg benieuwd naar de kwaliteit, lees er veel goeds over!
Eind van de dag binnen, op maat gemaakt, en nu om de pols: de maat is prima!
Mooi ding, morgen foto’s…
Vol verwachting klopt ons hart
Toch wel een beauty hoor
Bij mij inmiddels ook al een paar dagen in de roulatie. Best lastig om deze wijzerplaat zonder reflecties op de foto te krijgen, en de tint goed over te brengen (ik denk dat de foto nog steeds niet helemaal overeenkomt met de echte kleur). Ik vind het een mooie kleur maar ik had het zelf niet steel blue genoemd denk ik. Eerder denim blue ofzo. Maar goed, geneuzel. Heerlijk horloge, mooi formaatje, fraaie band met individueel vrij bewegende schakeltjes (of fully articulated zoals ze dat aan de overkant van de plas noemen), draagt erg comfortabel, en bovendien supersimpel met de 1.6mm schroevedraaier op maat te maken. Verder heb ik sowieso niets kunnen vinden wat niet netjes past of uitgelijnd is, topkwaliteit wat mij betreft. Zeker voor dit geld (al moet de rekening van Fedex nog komen…)!
Die wordt €124
Zeker……en drilled lugs. Ideaal
Tsja. Voorlopig nog niks ontvangen, maar dat klinkt wel als een plausibel bedrag. Laatst kocht ik een horloge bij een bekende Singaporese microbrand, die verzond het als ‘meetinstrument’, dat scheelt enorm in de importkosten
En geen woord aan gelogen.