Traska only

Ik heb de zwarte Venturer gereserveerd .
Ben benieuwd. Vond de Freediver 2 mooi klokje. Stijlvol afgewerkt

2 likes

3 likes


Deze is toch wel tof :+1:

5 likes

Ook getwijfeld over blauw/grijs maar dan weer beperkt in leer. Deze is met drilled lugs geschikt voor regelmatig wisselen.

De microbrands blijven naar mijn mening ondergewaardeerd. Als je kijkt naar de afwerking vd venturer, is dat toch zeer hoogwaardig. Goede kwaliteit band (3 gen.) domed saffier, microverstelling, gepolijste chamfers, afgewerkte kronen en zelfs de bezel heeft twee ‘ brushings’
Oké, het uurwerk drukt dan de prijs maar kwalitatief prima.
Ben ook benieuwd naar de tweede kroon, leuke toevoeging of teveel vh goede.
Daarnaast is hun klantbenadering modern en informeel. Kortom ik ben enthousiast :smiley:

Nog ff paar maanden wachten.

1 like

Ik twijfel heel erg tussen een Woodland green Commuter en een RZE Endeavour in geel.
Beide micro-brands, beide best verschillend, maar RZE heeft ondertussen het voordeel van een Europees verkoopkanaal. Die sub 500 euro zou die Commuter me op zich nog waard zijn, maar de ~25% die erop wordt gegooid door mevr. Lagarde & co waardeer ik dan weer wat minder. :sweat_smile:

ik vind het mooie horloges, maar zoals zoveel mooie horloges moet je ze overseas bestellen waardoor het al dure horloge veel te duur word voor wat je eigenlijk krijgt. Het word tijd dat ze in Europa eens wat mooie microbrands beginnen met vergelijkbare kwaliteit.

1 like

Dat zeg ik, Gamma.

1 like

Ik heb hem wel in okt’21 besteld. Ondanks de BTW. Traska stuurde vervolgens keurige, persoonlijke updates van het proces.
Vorige week is hij in Florida vertrokken, vandaag gearriveerd en zojuist uitgepakt. De nieuwe VENTURER.
Direct op leer gezet die ik in gedachten had.
Ik bewaar de stalen band nog even in het plastic .

Dit is mijn tweede Traska en de afwerking is echt top. De krasbestendige coating upper class! Perfecte maat, mooie lugs en subtiel draaiende kronen. Dit is een bijzondere combi van tool, vintage en dress horloge.






12 likes

Heel tof :star_struck:

Gave aanwinst hoor :sunglasses: heel mooi

Traska bestaat bijna 4 jaar, volgens mij was dit een van de vroegere new-wave microbrands.

1 like

Mooi zeg! :star_struck:
Die band staat hem ook erg goed!

Weer zo’n merk die ik eigenlijk niet ken maar die me wel direct pakt. :star_struck: Erg toffe dials en kleuren. :ok_hand:

4 likes

Ik zie net de Commuter en wat een plaatje zeg, geen datum en 36.5mm.

:thinking: maybe a next watch?

2 likes

Die groene heb ik thuis. Hij is serieus mooi hoor. Zou het niet nalaten om te bestellen voor dit geld. Houdt wel rekening met naheffing van 120,= van de fiscus.

1 like

Ik ga deze zwz halen. Altijd liggen twijfelen maar dit is voor mij een hele mooie die je eigenlijk overal bij kan dragen.

1 like

Lijkt mij een goede keuze, mooie maat en verder gewoon een mooi horloge.

1 like

De venturer spreekt mij wel aan. Maar zat hier nou fijnverstelling in de band?

7 likes