Trek in een vakantie chrono

Hi allemaal.

Een chrono blijft kriebelen.

Ik heb een Tissot Gentlemen. Een fijn horloge, maar wat saai (voor alledag prima). Voor de vakantie (en voor date-nights met mijn vrouw :wink:) lijkt het me leuk een chrono voor ‘erbij’ te hebben. Zal het dus niet te vaak dragen, gewoon als ik zin heb in iets anders. Maar welke?

Ik heb er online een oaar gevonden die me wel aanspreken, wat zou een goede keus zijn? Allemaal te vinden voor rond de 400€

Een Bulova?

Iets Zwitsers?

Of een zonnepaneel van Seiko?

8 likes

Mijn stem gaat hiernaar uit.

Persoonlijk vind ik de Speedtimer van Seiko erg gaaf:

(niet mijn foto)

20 likes

Mijn keuze zou de Bulova zijn, deze lijkt mij een perfecte tegenhanger voor de Gentleman.
En dan HIER bestellen, dan kun je ook nog op date-night :wink:

Echt en plaatje deze Bulova.

3 likes

Een Pagani Speedy? Of is dat heiligschennis?

Oeh, das een goede deal :+1:t2:

Dat inderdaad :wink:

Micro? https://hoffmanwatches.com/

4 likes

Kijk ook eens naar Baltic of bijvoorbeeld naar Boldr

Ja voor €400 is er genoeg origineels qua ontwerp te koop.

1 like

Yes :star_struck:

De beste keuze in mijn ogen.

1 like

Seagull 1963 om eens iets heel anders te noemen. Ruim binnen budget, interessante geschiedenis en gewoon een mooi horloge.

2 likes

Dit is een mooie: Citizen CA-4610. Goedkoper en hipper dan de Seiko.

4 likes

Allen mooi, moelijke keuze :yum:

Zo, de zomervakantie is alweer een tijdje afgelopen, en ik heb geen chrono gekocht. Ik heb vanalles bekeken en gepast, maar geen klik……

Mijn gentleman vind ik mooi maar saai, ik zou er iets naast willen met een dial waar iets meer gebeurt, maar niet direct hieperdepieper is. Een duiker? Een flieger? Fieldwatches zijn niet mijn ding wie heeft een leuke suggestie?
Het is voor ‘erbij’ dus max €400,- Tissot en Seiko zijn de voorkeursmerken.

Andere optie die door mijn hoofd loopt, gentleman flipperen en dat budget bij het ‘minder saaie’ horloge leggen…… :thinking:

1 like

Zag deze net in het blauw staan. Past precies binnen budget en in vind hem zelf erg fraai.

2 likes

De SSC 911 (de 813 van een paar posts terug is iets kleiner en staat in het blauw)

2 likes

De Bulova :ok_hand:t3:!
En wat hebben die Tissot en Seiko een lelijke datum :face_with_peeking_eye:

Naar een zonnig land dan is deze perfect van kleur… :yellow_heart:
En ver onder je budget…

2 likes

Heb je iets tegen 8?

Of vind je de plek niet mooi?

Ik vind hem vooral slecht leesbaar. :grin: