Staat niet op hun website dus vandaar de “waarschuwing”.
Thanks. Kwam je er vaak Erik? Binnenkort uitverkoop dus
Haha nee, 1x geweest en 1 x een solar besteld.
Ik hou niet zo van faillissement uitverkopen, voel ik me niet senang bij.
Ik hou overigens ook niet van het niet-leveren door een failliete toko.
En dat mijn topic gewoon wordt verplaatst naar off-topic zonder overleg…@fdpg1963
Toch jammer na 110 jaar.
Hoef ik niet voor te overleggen, het gaat niet direct over horloges, alleen over financiële zaken. Maar gelukkig zijn er genoeg andere TL-3 om het topic weer terug te zetten
Balen, ik koop daar geregeld sieraden. Altijd correct en vriendelijk voor mooie prijzen. Jammer dat het doek voor ze is gevallen
Tis wel tactischer om t ff te melden, en zeker als je t doet bij een TL2/TL3. TL0/TL1 doe ik ook wel zonder melden.
Jammer van Trendjuwelier. Kwam er nooit maar toch jammer van een oud bedrijf.
Nuttig om te weten
Bedankt voor het delen.
Zal ik voortaan doen.
Die stuur ik een PB want die zijn het topic “kwijt”.
Je bent een beter mens dan ik
Een heel klein beetje minder fanatiek en het is toch nog goed Folkert.
Ja dit keer was ik iets te strikt. Excuses!
Welnee. Jij was voor mij behulpzaam vanaf mijn allereerste topic nadat ik HF lid werd.
Wat ik wel in je waardeer is je regelmatige correctie bij het woord “klok” of nog erger “klokjes”
Of klokkies Dat trek ik echt niet…
Horror!
Dus Trendhuwelier is failliet
Ik ben hier bijna een jaar actief (en daarmee TL1). Als beginnend forumlid ben je vaak nog niet echt bekend met de regels van het forum. Ik heb me er ook wel eens over verbaasd dat iets hetgeen ik plaatste zomaar “verdwenen” was. Het trustlevel heeft toch vooral te maken met trust en niet met status toch? Waarom zou je een TL-0 of TL-1 dan niet informeren. Deze gebruikers zijn juist wél gebaat bij een melding.
Volledig eens. Sommigen hier nemen hun “assistent-moderatie”mogelijkheden bloedserieus