Ik zou niets kopen bij een failliete webshop tot je meer weet van de curator.
Yep, voor je het weet wordt de hele inboedel geveild.
Dat, en de failliete webshop mag geen orders uitleveren tenzij de curator akkoord ermee is. Worst case ben je volgens mij gewoon je geld kwijt. Daarom is t kwalijk dat die webshop nog open is.
Lekker gegoogled renatus, maar dat staat niet op hun webshops en wellicht kan je daar nog gewoon bestellen.
Jammer, kocht er wel eens wat. Een faillissement gun je niemand.
Je kunt er nu al niets meer kopen. Betaalsysteem is al van de site gehaald.
En zo kopen we steeds meer via internet. Er is op een gegeven moment nergens meer een fysiek servicepunt waar je met kleine reparaties of een batterijtje terechtkan. Ook bij veel andere artikelen gaan we dit zien.
In Delfzijl wordt het ook sowieso niet makkelijker. Toch wel blij zelf in de bewoonde wereld te zitten.
Daar noem je wat! Ik weet alleen dat mijn server er staat, een hele grote.
Hier is het 23.30.
Klokskes
Bedankt voor het delen, mijn vrouw had ergens begin december er een armband besteld en geleverd gekregen, echter voldeed deze niet en terug gestuurd, op 19 december bevestigd gekregen dat deze in Delfzijl is ontvangen, aangezien betaling via Klarna liep, blijft nu de vraag van betaling vanuit Klarna naar mijn vrouw bestaan.
Mijn vrouw heeft al herhaaldelijk emails gestuurd, zonder enig respons, en proberen telefonisch contact op te nemen maar zijn onbereikbaar.
Iemand een advies?
Uiterst vervelend dat de vraag van betaling door Klarna blijft staan, terwijl ze een schriftelijke bevestiging heeft van de ontvangst van de armband bij Trendjuwelier in Delfzijl.
Alvast dank.
Nooit meer zaken doen met Klarna en boter bij de vis principe hanteren. Dit kan wel eens een heel lang verhaal worden, spreek uit persoonlijke ervaring. Overigens denk ik dat jij nu juridisch gezien een particuliere schuldeiser bent en dan sluit je achteraan in de rij bij een faillissement.
Ja advies opvragen bij je rechtsbijstand verzekering. Een chronologisch overzicht meesturen wat er tot nu toe gebeurd is. Kost je niks…
Thanks voor de antwoorden en adviezen, wordt gewaardeerd.
Het is wat het is.
Het gaat dan ook niet om horloges. En is geen ervaring met. Dus zou dit off topic moeten zijn.
Het gaat om horloges bestellen bij een failliete juwelier waar klachten over zijn vanwege het niet leveren. Net zoals het topic met de tips waar je wel kunt bestellen met een aanbieding staat dat gewoon in "algemeen’.
Het gaat mij ook niet om wáár het staat, als een forum-BOA het denkt te moeten verplaatsen kan hij het gewoon netjes laten weten.
Misschien komt de voorraad weer bij Timco terecht