Trip naar Zwitserland

Leuk hoor.

@SybrenAnne prima roze polo👌🏻

Leuk verslag, Kasper. Mooi gedaan! :ok_hand:

Fantastische trip!
Leuk dat je er zo van genoten hebt.
,:+1::+1::+1:

Coole trip en verslag man!

Leuk uitje, dank voor het delen!

Leuke trip, heb je nog meer foto’s van het Patek museum?

Ben een paar maal per jaar in Geneve, maar ik ben nog nooit bij de merken binnen geweest waarvan ik geen model kan betalen. Zou graag eens bij Vacheron rond willen neuzen en passen, maar op de één of andere manier vind ik het raar omdat ik het vooraf al weet dat ik ze nieuw niet kan betalen.
Ik krijg er dan een ongemakkelijk gevoel bij en loop dan toch maar door. Wil de tijd van de verkopers ook niet verdoen.

Hoe doen jullie dat?

2 likes

Je hebt toch ook weleens een schorsing uitgedeeld aan iemand die je best mag?
Zo dus, gewoon doen. Pokerface op en naar binnen lopen.

2 likes

:rofl:

1 like

Prachtig horloge-reis-verslag Kasper, mooie foto’s en interessante bezoeken. Die prachtige Invicta van jou steelt de show!

Leuke trip zeg :star_struck:

Leuk verslag met toffe video

Jazeker!

8 likes

Geweldig om te lezen Kasper! Ziet er inderdaad uit als een meer dan geslaagde vakantie.

Dank voor dit bezielend verhaal en de hele leuke foto’s. Vond het bijzonder leuk om te lezen en de foto’s te bekijken. Het Patek museum is op mijn lijst terecht gekomen en je hebt een hele fraaie Invicta om de pols!

Leuke trip! Genève lijkt mij prachtig om een keer heen te gaan. En leuk dat je de oude fabriek gevonden hebt.

in het Engels is fabriek trouwens factory en niet fabric, dat is een stof waar je kleding van maakt. :yum::+1:

1 like

7 likes

Ja, dat weet ik. De video’s zijn ook in de gekkigheid tussendoor opgenomen. Wanneer ik ene minuut Nederlands praat met een HF lid hier en 10 seconde later na mij geroepen wordt dat ik iets moet opnemen en in engels iets moet vertellen dan slaat het op tilt bij mij.:sweat_smile:

1 like

Erg leuk topic / verslag Kasper… je zult ongetwijfeld terug kijken op een aantal erg mooie dagen in het Zwitserse… althans dat is wat ik voel terwijl ik je topic las :sunglasses:

1 like

Erg leuk verslag en filmpje👌

Nu wil ik ook naar Geneve😁

1 like