Leuk om te zien hoeveel plezier je aan de hobby beleefd
Leuk verhaal weer!
Misschien ben je ooit wel in staat zo iets te kopen.
Niet iedereen die binnen loopt is een klant, dan praten ze liever met een liefhebber dan iemand die ‘klokjes’ komt gluren.
Mooi verslag, heel leuk!
Cool!
Leuk verslag van een mooie trip!
Ik zou er ook graag eens een bezoekje brengen, staat nog op ‘t lijstje
Geen idee… in mijn beroep is contact maken essentieel. Ik moet zowel aan tafel schuiven bij mensen die over het grote geld beschikken als daklozen en drugsverslaafden op straat.
Ik persoonlijk vind het dus helemaal niet moeilijk om een gesprek aan te gaan met zo’n salesman
Mooie reis geweest, leuk hoor.
Moet je zeker doen. Mij wilde ze maar al te graag al mijn “specifieke” vragen beantwoorden. Ze hadden ook een mooi demo van een van hun calibrate!
Alstu
Onwijs gaaf om te zien, thanks!
Die is wel tof om thuis te hebben, volledig wekend?
Valt best mee. Ik heb sommige verkopers gewoon verteld dat ik horloge verzamel, dat de horloges waarschijnlijk voorloper buiten bereik zijn en desondanks hadden we leuke gesprekken en had ik allerminst het idee dat ze ons naar buiten wilden werken…
Ik ben compleet schaamteloos hoor loop overal zo naar binnen. Heb er alleen niet altijd zin in. Als het buiten mijn financiële bereik is zie ik er het nut niet zo van in maar dat is wat anders.
Zo active was het trouwens niet in het centrum van Genève, 1 bus en een auto zag ik . Maar ik denk dat jullie een leuk uitstapje hebben gemaakt.
Leuk man!
Fabric kan ook. Ik heb jarenlang in Engeland gewoond ( niet gewerkt) en daar werkte ik in een fabricfactory. Als ‘slang’ werd daar ‘ i work at the fabric ‘ gebezigd.
Dat werd toen tijdelijk ook opgenomen in ‘the corpulent from Dale’ ( woordenboek) maar na de oorlog weer verwijderd.
In Frankrijk is dat weer heel anders.
Mooi verslag Kasper! Erg leuk om te zien hoe ver je komt met je hobby en persoonlijkheid !
Prachtig schaalmodel van een repeater zo te zien.
Super leuk verhaal en foto’s!
Zo te zien heb je een mooie trip gemaakt.
Om het op z’n goed Engels te zeggen… heel bijzonder
Leuk, man. Bedankt voor het delen.