Poeh dat wordt nog een zware keuze die ochtend! Misschien een Maradonnaatje doen en er twee dragen.
Had ik dat ook maar zo gedaan; van het trouwen heb ik geen spijt, wel van het feit dat ik een hoop geld heb uitgegeven aan een bruiloft die een hoop gezeik opleverde.
We zijn nog steeds gelukkig samen, maar die dag hadden we kunnen missen als kiespijnā¦
Lezen met een korreltje zout⦠Maar dan nu het echte verhaal. Twee jaar geleden de mooiste dag van mijn leven gehad. Voor geen goud willen missen, echt een topdag!!!
Rovinj Is zeker mooi!
De mooiste dag van mān leven was met twee IsraĆ«lische blondines in het Citien M hotel, zoān vijf jaar geleden. Ook die had ik voor geen goud willen missen. Dat kwam niet door het Clarence Milton Bekker optreden in Paradiso, al was dat erg gezellig.
Maar wat heeft dat met trouwen te maken?
Ik snap het niet.
On-topic: Alle dress horloges die ik hier heb zien passeren zijn erg smaakvol heren.
Zelf had ik geen horloge om op mijn bruiloft maar als je er echt 1 wilt dragen ga dan voor een dresser. Heb al een paar mooie JLCā s voorbij zien komen maar ik ben erg benieuwd naar de prijsklasse waaraan je zit te denken.
Zij in een mooie jurk, ik in spijkerbroek en een mooie klok (Chronoliner/Navitimer)
Iedereen blij
Haha, de man van de wilde verhalenšš½Pics Or it didnt happen!!!
Ik had wel een horloge om. Mijn Poljot Avia Classic⦠Zwart pak, zwart horlogeā¦
Die liggen het digitale equivalent van een kelder. Zonder trap, luik of licht. Sorry.
Wel mooi opgelegd de indicaties⦠luxe uitstraling!
Blauw pak met rode voering. Rode schoenen, riem en stropdas en je hebt wen mooi geheel!
Ja doen!
Had je wel je eigen vrouw mee?
Is er een uit duizenden, dus weet vrij zeker dat het haar was