Trouwen Horloge Tips?

Poeh dat wordt nog een zware keuze die ochtend! Misschien een Maradonnaatje doen en er twee dragen.

2 likes

Wie het weet mag het zeggen :slight_smile:

1 like

Had ik dat ook maar zo gedaan; van het trouwen heb ik geen spijt, wel van het feit dat ik een hoop geld heb uitgegeven aan een bruiloft die een hoop gezeik opleverde. :angry:
We zijn nog steeds gelukkig samen, maar die dag hadden we kunnen missen als kiespijn…

2 likes

Lezen met een korreltje zout… Maar dan nu het echte verhaal. Twee jaar geleden de mooiste dag van mijn leven gehad. Voor geen goud willen missen, echt een topdag!!!

2 likes

Rovinj Is zeker mooi!

1 like

De mooiste dag van m’n leven was met twee IsraĆ«lische blondines in het Citien M hotel, zo’n vijf jaar geleden. Ook die had ik voor geen goud willen missen. Dat kwam niet door het Clarence Milton Bekker optreden in Paradiso, al was dat erg gezellig. :rofl:

Maar wat heeft dat met trouwen te maken?

DC2absVXkAAC7nC

Ik snap het niet.

On-topic: Alle dress horloges die ik hier heb zien passeren zijn erg smaakvol heren. :+1:

1 like

Zelf had ik geen horloge om op mijn bruiloft maar als je er echt 1 wilt dragen ga dan voor een dresser. Heb al een paar mooie JLC’ s voorbij zien komen maar ik ben erg benieuwd naar de prijsklasse waaraan je zit te denken.

1 like

Zij in een mooie jurk, ik in spijkerbroek en een mooie klok (Chronoliner/Navitimer)

Iedereen blij

2 likes

Haha, de man van de wilde verhalenšŸ‘ŒšŸ½Pics Or it didnt happen!!!

2 likes

Ik had wel een horloge om. Mijn Poljot Avia Classic… Zwart pak, zwart horloge…

1 like

Zou voor zoiets gaan… :wink:

1 like

:slight_smile: Die liggen het digitale equivalent van een kelder. Zonder trap, luik of licht. Sorry.

:joy: :joy: :joy: :joy:

2 likes

Wel mooi opgelegd de indicaties… luxe uitstraling!

Blauw pak met rode voering. Rode schoenen, riem en stropdas en je hebt wen mooi geheel!

Ja doen!

2 likes

:scream:

1 like

Had je wel je eigen vrouw mee? :wink:

4 likes

Is er een uit duizenden, dus weet vrij zeker dat het haar was :smile:

1 like