Trouwdag is geen horloge. De dag draait tenslotte om de bruid en alles wat belangrijk is in het leven is aanwezig, dus geen horloge. Maar ff eerlijk welke man wil er nu een bruiloft met alles erop en aan, mannen doen het meer om de rest van hun leven van het gezeur af te zijn.
Zijn trouwens op 2 dagen getrouwd. Vrijdag officieel in kleine kring en op zaterdag met feest de hele dag. Geen stress dus ook tijd om te genieten van de tijd. Heel belangrijk. Hoor vaak dat alles langs mensen af is gegaan. Geen last van gehad en van elke minuut genoten.
Wou voor mijn trouw ook een nieuw horloge zoeken, toen nog een echte leek en daardoor hier op hf terecht gekomen. Uiteindelijk zelf geen nieuw horloge gekocht voor de trouw maar op de ochtend van de trouwdag stond deze klaar zonder ik het wist
Gewoon dragen wat jij zelf wilt…al trouw je in n korte broek met slippers…who cares…
Het is jouw feestje toch?
Gewoon n horloge wat bij je kleding past.
Leuk dat jullie trouwplannen hebben. Gefeliciteerd. Ik had mijn Meistersinger om op onze trouwdag. Lekker dragen wat je wil. Het is tenslotte jullie dag.