Trouwen Horloge Tips?

Beste horloge liefhebbers,

Ik ben nieuw bij horloge forum en dit is mijn eerste post. Ik heb zelf trouw plannen en mijn broer gaat dit jaar ook trouwen.

Ik ben benieuwd wat voor horlogen jullie gedragen hebben of welk horloge jullie zouden dragen ?

2 likes

Trouwdag is geen horloge. De dag draait tenslotte om de bruid en alles wat belangrijk is in het leven is aanwezig, dus geen horloge. Maar ff eerlijk welke man wil er nu een bruiloft met alles erop en aan, mannen doen het meer om de rest van hun leven van het gezeur af te zijn.

12 likes

Als je gaat trouwen heb heb geen horloge nodig om te weten hoe laat het is.

Run.

image

34 likes

Lees onderstand topic eens door. Persoonlijk vind ik dat als je voor altijd wil trouwen tijd niet belangrijk is.

Edit: al kloppen de data niet helemaal, de TS in dit topic heeft na zijn huwelijk niet veel meer gepost. Laat dat een waarschuwing zijn.

3 likes

Ik had 18 jaar geleden deze om. Nu nog steeds soms. Ook nog gelukkig getrouwd. :wink:

En welkom!

Zijn trouwens op 2 dagen getrouwd. Vrijdag officieel in kleine kring en op zaterdag met feest de hele dag. Geen stress dus ook tijd om te genieten van de tijd. Heel belangrijk. Hoor vaak dat alles langs mensen af is gegaan. Geen last van gehad en van elke minuut genoten.

2 likes

Bij trouwplannen heb ik geen horloge nodig om te weten hoe laat het is.
23:55 uur !!! :wink::+1:

2 likes

Ik kon een AP Royal Oak chronograph van iemand lenen tijdens de bruiloft, deze vol trots gedragen…topdag! :grin:
Niet mijn foto btw
image

5 likes

Die ziet er prachtig uit !

1 like

Vintage dresser zou ik voor gaan in staal of goud afhankelijk van de ring. Bescheiden maatje, max 36mm

Mooi excuus om een nieuw horloge aan te schaffen btw :sunglasses:

2 likes

Hartstikke bedankt :grinning: Ik vind een horloge ook mooi vanwege de uitstraling. Het maakt vaak ook de outfit / pak compleet.

1 like

Bedankt voor de tip :grinning: een kleinere maat spreekt mij ook zeker aan.

Als je dan perse een horloge wilt dragen dat past eigenlijk alleen maar een Patek Philippe Calatrava. Ingetogen en chique

1 like

Ik heb er een tweede hands kunnen vinden alleen wilt mijn portomonaie niet meewerken haha. Een Calatrava is ook schitterend :gem:

Ach… Doe wat je wilt… Hoort het? Nee, misschien niet, maar als jij het graag wil/mooi vindt. Lekker doen. Het is jouw dag. Geniet ervan!

1 like

Wou voor mijn trouw ook een nieuw horloge zoeken, toen nog een echte leek en daardoor hier op hf terecht gekomen. Uiteindelijk zelf geen nieuw horloge gekocht voor de trouw maar op de ochtend van de trouwdag stond deze klaar zonder ik het wist :grin::sunglasses:

15 likes

Leuke en mooie verrassing !!!

2 likes

Gewoon dragen wat jij zelf wilt…al trouw je in n korte broek met slippers…who cares…
Het is jouw feestje toch?
Gewoon n horloge wat bij je kleding past.

2 likes

Doen!
Ik had horloge band,schoenen en riem van hetzelfde leer laten maken. Mooi setje was dat!

1 like

Ik had mijn Tag Heuer Carrera om.
Niet gebruikt om de tijd te bekijken maar ik voel me naakt zonder horloge…

2 likes

Leuk dat jullie trouwplannen hebben. Gefeliciteerd. Ik had mijn Meistersinger om op onze trouwdag. Lekker dragen wat je wil. Het is tenslotte jullie dag.

.

3 likes