Die longines zijn echt geen verkeerde horloges. Vind ze alleen vaak te duur
Ik verdenk je, gelet op de formulering, van Limburgse roots . Vertelā¦
Gefeliciteerd! En tja, ik sluit me aan bij de vintage mensen. Toen ik ging trouwen was ik 40 en daar had ik een horloge voor gekocht die net zo oud was als ikzelf. Uit 1973 dus.
Ik ben opgegroeid te Vlijtingen, Belgie en woon nu in Herk-de-Stad
Ik sloeg aan op ā die mensen watā heel gebruikelijk waar ik woon
Een mooi horloge om je door de donkere spelonken van het huwelijk te navigeren.
Mocht je toch spijt krijgen van deze vintage, bedenk dan dat je altijd nog een ander model kan kiezen bij je 2e en 3e huwelijk!
Fijne dag!
Enneā¦goede keus wat mij betreft!
Is deze verguld of massief?
Same here
Bizar mooi horloge. Helaas zie ik ze pas vanaf 1700 euro gaanā¦
Verguld
Ja massief was wel heel erg duur geworden denk ik. Maar had je al verteld wat de afmeting was? Ik ben daar eigenlijk ook nog benieuwd naar. Maar verder super tof horloge. Mooie wijzerplaat!
34mm maaarrrr wel dikker
Als er bij mij ooit een longines terugkomt gaat het een conquest classic heritage worden denk ik. Zoals in bovenstaande reactie ergens vernoemd!
Ik ken hem. Mooi horloge ja!
Leuk topic! Tja, als je buiten budget wil gaan is er heel veel, haha.
Mocht je binnen budget voor vintage willen gaan: uit de jaren 50/60 een Omega, kan bijna niet verkeerd! Wel goed zoekenā¦
Mocht je binnen budget voor nieuw willen gaan: Seiko, maar ook zeker Orient erg goede ervaringen mee! Eerder al genoemd, maar hierbij nog een keer onder de aandacht
Mooi horloge, leuk dat je uiteindelijk iets heel onverwachts hebt gekozen, na al die adviezen is de keuze sowieso meer onderbouwt. Veel plezier met het horloge en natuurlijk een mooie trouwdag gewenst!
Ī©
Mooi horloge! Gefeliciteerd