Trust-level 2

volgens mij werken dit soort vragen juist tegen, de instellingen zijn als ik het goed heb minimaal 90 dagen lid en daarnaast een X aantal punten, waarbij je punten krijgt voor actief zijn, posten, en geliket worden. en om het spannend te maken, kun je ook strafpunten krijgen door een ban of verwijderde berichten.

1 like

Tja, dat bedoel ik…wat doe ik verkeerd. Lang lid, regelmatig lezen en reageren, af en toe post, veel likes etc. etc. Ben geen handelaar maar zou ook wel eens willen flipperen om maar eens jargon te gebruiken. :joy:

1 like

Denk dit…

2 likes

Tja posten om maar te posten vind ik ook weer zoiets…

2 likes

:joy:
Briljant! Dank je wel voor de verheldering @Capibara:wink:

1 like

@caspertof is inmiddels trustlevel-3 en heeft een heleboel geliked inmiddels :slight_smile:

2 likes

Even heel direct hoor, maar als je de regels leest die @Capibara post, dan staat daar nagenoeg alles en ook duidelijk dat het aantal likes dat je geeft niet uitmaakt. Het aantal likes dat je krijgt dus wel.

Ofwel, actief meedoen en waardering daarvoor ontvangen van andere leden. Waarin de mening van hogere leden zwaarder telt heb ik mij laten vertellen.

4 likes

er zijn er anders genoeg die dat doen, die maken hier juist een community van, i.p.v. enkel een haal en brengloket voor vragen en advertenties

4 likes

Het is vast niet onaardig bedoeld van je, maar zo gebruik ik forum ook niet, noch is dat mijn bedoeling voor toekomst…

Kunnen ze beter gewoon de Random Post brievenbus in Off Topic voor gebruiken.

2 likes

Voor offtopic moet je wel TL2 hebben :rofl:

2 likes

Mooi!

@Reyer62, waar kan 'ie naartoe?

Aantal posts etc. in Off Topic telt niet mee voor ‘je status’. :wink:

2 likes

Ook mij is het trust-level niet helemaal duidelijk. Ik ben ondertussen nu 3, maar geen idee wat het verschil tussen 2 en 3 is. Zoals andere al zeiden, heb geduld en het komt vanzelf!

Klik.

2 likes

Dan heb ik vast heel veel strafpunten! Ik zit op 119 dagen, 590 berichten en 6 topics aangemaakt. Nog steeds TL1.

Maar ik stond wel in de strip van @Jurk :sunglasses:

6 likes

image

5 likes

Als ik het me goed herinner zat er bij mij niet eens vierentwintig uur tussen van trustlevel één naar twee gaan en van twee naar drie

1 like

Als je bijv. ooit eens als handelaar bent aangemerkt wordt je TL vastgezet op TL1. Ik weet natuurlijk niet of dat zo is …

Ook jij kan het gewoon aan Jur vragen natuurlijk.

2 likes

Dat had ik ook inderdaad. Van 1 naar twee duurde best een tijdje, maar van 2 naar 3 binnen 24 uur.

2 likes