Zou wel kunnen hoor. Ook gezakt van lvl3 naar lvl2. Tijdje geleden hebben ze de software (??) van horlogeforum aan het updaten geweest en toen gezakt. Laatste tijd ook niet zo actief met posten, maar ben wel elke dag aanwezig.
Haha Ik ga het proberen, moet nu nog wel een hoop berichten teruglezen haha!
Blijft deze melding dan gewoon op je begin scherm staan tot je hem uit zet?
Dit is ‘gewoon’ een alert (al dan niet ook met een geluidje), die kun je wegklikken maar een uur later komt 'ie weer in beeld als de transactie nog loopt. Dus dat is wel handig, als je een keer vergeet het parkeren te stoppen. Dan betaal je max. een uur teveel. Is in Amsterdam nog pijnlijk, maar toch…
Good to know, thanks!
Schijnt dat je een Rolex voor list moet kopen op TL2 te worden
Niet! Alleen het covid topic
Gefeliciteerd!
Ik zie dat je het platinum abonnement via de app hebt afgesloten vanmorgen, dus dit is geen toeval he…
Haha, je hebt mij door😂 leuk cadeautje voor mij zelf😬
Wel gefeliciteerd!
In het kader van deze vraag: is het hiermee ook niet toegestaan om te verwijzen naar een horloge wat te koop staat aangeboden als TL 1? (kuch: marktplaats, kuch)
als het je eigen advertentie is lijkt me dat sowieso niet de bedoeling
Je moet even een topic starten over de bubbel van rolex prijzen. TL 3 in 1 dag gegarandeerd. Alles liken en op alles reageren
Op mijn mobiele telefoon zet ik in dat gaval de wekker… scheelt overbodig parkeergeld
Mocht dit jouw enige reden zijn om de legendarische status van tl-2 te bemachtigen dan zou ik hem gewoon op marktplaats aanbieden. Scheelt je een boel tijd
Daar staat haarfijn uitgelegd hoe het werkt
Lekkere reactie, ook goed op tijd!