Trust-level 2

Dus, voor het zingen de kerk uit!

6 likes

Psies

Ik dacht, ik maak m niet…

2 likes

BTW @caspertof moet wel even meedoen met deze onzindiscussies, af en toe een berichtje leuk vinden en zelf ook een beetje raaskallen … komt TL2 vanzelf! Anders komt 't niet goed met die verkooprechten. :wink:

4 likes

Of een pb tje naar de tl commssie :smiley:

3 likes

Je kan ook gewoon even aangeven dat je handelaar bent, dan krijg je na 30 dagen je tl2 toch?

(Dit was een grapje geen misleiding)

5 likes

Hier van 3 naar 2. Zonder straf. Maar tis wel een straf. :disappointed_relieved:

:joy:

1 like

Raar eigenlijk. Wat kan jou het schelen? Je kunt nog steeds je ding doen met ook verkooprechten enzo, … alleen een titel aanpassen of een bericht verplaatsen kan je niet meer. Lekker belangrijk. Toch? :wink:

Heb het er wel eens met Jur over gehad. Iemand een ban geven helpt helemaal niks, daar lopen sommige zelfs heel erg tof mee te doen (“Jippie, weer een ban!”) , maar terugzetten in trustlevel is altijd wél een dingetje. Ligt gevoelig. Snap dat nooit zo goed. Terug naar TL1 is wel vervelend natuurlijk, maar terug naar TL2. Oké. :thinking:

2 likes

Schijnt niks met een straf te maken zegt Jur. Ben ook niet vastgezet op 2 ofzo. De forumsoftware doet dit zegt ie. Laatste maanden vooral veel gelezen en geliked maar nauwelijks iets gepost, laat staan een topic gemaakt. Zal daar wel aan liggen.
Blijf ook weg uit Offtopic. Althans, lees het wel maar reageer er niet of nauwelijks. Te vaak op de strafbank gezeten.

1 like

Dat wist ik niet, dat je door de software ook ‘teruggezet’ kan worden als je toch veel aanwezig bent. Maar dan nog vraag ik me af, who cares … zo lang je maar niet teruggezet wordt naar TL1. TL2 als ‘straf’ zien, ik zie het niet. :wink:

:joy:

1 like

Mij mengen in dag/nacht brakers of Covid topic geeft alleen maar ellende. Heb een nogal
" afwijkende " mening zal maar zegge :joy: Dat trekken ze daar niet en de moderatie ook niet. Eigenlijk mis je er niks aan. Tenenkrommend daar, dat wel. Het forum is ook geen democratie hè, de één schijnt wat meer te kunnen maken dan de ander.
Zal is wat verkopen, misschien helpt dat.
Of een prachtig topic maken… :thinking: :yawning_face:

3 likes

Uhmm dacht dat ik ooit een bericht heb gehad van de bod dat ik meer kon door andere truts level :rofl::rofl:kan zijn dat ik het niet goed gelezen heb maarja wat niet is kan nog kommen he jur :wink::wink::wink:

Het is voornamelijk slecht voor jezelf. Ik heb me ook teruggetrokken uit het covid topic.

2 likes

Is op een echt schoolplein niet anders. :wink:

Ik ben voor!

#MeToo … vooral omdat alles al geschreven is. Het is nu vooral een herhaling van zetten, zonder nieuwe inzichten én iedereen wil per se het laatste woord hebben “ik heb gelijk!” … nee ik heb gelijk … “oké, je krijgt gelijk!” Klaar. :sunglasses:

2 likes

Badbartje was een alter ego van Woutje.

3 likes

Die ken ik niet, ik heb niet zoveel op met van die rare typetjes. Ik kan me nog eerder voorstellen dat je echt zo bent dan dat je het gaat lopen spelen.

Ik moest zelfs even zoeken welke TL ik überhaupt al bereikt heb, blijkt TL3… Schrik eigenlijk wel van de statistieken. Stiekem heeft HF best een aanzienlijk deel van mijn leven overgenomen :rofl:

3 likes

Hahaha herkenbaar. X aantal dagen recente leestijd. Ik weet niet precies wat recent is in deze (@Jur ? ), maar het zijn nogal wat uurtjes😂

Is gewoon toegevoegd aan start. Laat je niet gek maken :rofl:

2 likes