Trust-level 2

Dat komt door de lockdown, die komt z’n holletje niet uit *

Even serieus jongens…

Gezien

28 nov. '19

Wat is er met @BadBartje58 gebeurd?

Die is aan het bijbruinen in z’n sauna.

1 like

Hij zit al bijna een jaar in de sauna he.

1 like

Misschien is ie uitgegleden, de vloer daar schijnt nogal glibberig te zijn.

2 likes

En met zijn knipknotsje te spelen

Weet er eigenlijk al iemand wie er achter dat account zat?

1 like

Ik denk gewoon een vies mannetje dat Bart heet en hier niet heeft gevonden waar ie naar op zoek was.

Zeur niet, jij bent lid van de Wegenwacht :joy::+1:

1 like

Nee.

Wel van de ANWB enne de ‘badge’ die je ziet heeft met parkeren te maken, Yellowbrick (via ANWB). Oh sjips, mijn parkeertransactie loopt nog! :see_no_evil: :wink:

Wat leuk, zijn we samen aan het Bricken soms :joy::joy:. Schept een band :joy:

1 like

En ik maar denken dat ik al ver was haha :wink:

Met Parkline is dat ook zo’n ding die je vergeet. Laatst 5 minuten geparkeerd, plingt ie twee uur later dat dat dan 9,72 euro is

1 like

Ik dacht dat in de enige was met dit probleem, iedere keer als ik een kwartiertje sta betaal ik opeens voor een paar uur…

2 likes

Ik stond vanmorgen gelukkig in een zône met een max. dagtarief van 2 euro (jaja, het bestaat nog, … goedkoop parkeren! :sunglasses:).

Overigens krijg je bij de ANWB app elk uur een notificatie.

Vandaar dat ik die gebruik ipv. de Yellowbrick app. ANWB parkeren is nl. gewoon Yellobrick, dus beide apps kun je begruiken.

1 like

Gebruik zelf Parkmobile, werkt prima!

OT: gewoon gezellig meedoen, komt vanzelf, ik kan het weten! :sunglasses:

2 likes

Maar als we allemaal zo’n app hebben, kunnen we ook gewoon op een parkeerplaats afspreken! BigMac erbij en klokkies kijken. Dan heb je ook geen tl3 nodig om iemand bij te sturen. En handel kan gewoon cash

3 likes

En een Corona boete.:neutral_face:

Met 4 man mag toch? En hf lijkt me gewoon één huishouden?

4 likes

In groepjes van 4 opstellen, onder aanvoering van een elite-member enne mondkapjes geadviseerd. Niks aan de hand. Gewoon doen.

3 likes

Is een religie dus max 30 en niet zingen :joy:

3 likes