Trust-level 2

Denk het :rofl:

1 like

Haha nice one sir :clap:t3:

Was dat niet bij je vakantie in het strafhoekje?

Ja zeer waarschijnlijk wel.

1 like

Ik heb geloof ik nog nooit een topic gemaakt wat niet serieus over horloges ging, als ik het wel heb.

Nou vind ik dat je @SybrenAnne, @Blauwbeer , @Da_Watcher en een paar anderen op dit forum erg, erg tekort doet. Je moet mij niet zomaar in de hal der Groten willen plaatsen.

Maar on-topic, @caspertof, ik weet niet of dat publiekelijk bekend is, wat er voor nodig is om TL-x te worden. Nevelen, daar wordt het in gehuld.

3 likes

De topics gemaakt niet maar je bent wel te vinden in de topics die escaleren :laughing:
Heb inderdaad nog enkelingen te kort gedaan maar kon gewoon niet direct op de namen komen.

1 like

Ook nog TL 1

1 like

3 likes

ben ook nog steeds level 1 was eerst 2 .denk door een opmerking over belasting op horloges waar ik niet nog een keer te veel op in ga haha hopen dat jur het mij vergeeft en weer veder kan op level 2 .

1 like

Verrek, had ik dat geweten!

2 likes

Ik ben wel erg benieuwd wat jouw opmerking was :slight_smile:

Ik denk dat ik het bij mij ook wel snap. Heb een paar maanden geleden door problemen op mijn werk hier een keer een kort lontje gehad en ik denk dat ik hierdoor nu nog even op de blaren moet zitten. We gaan het meemaken.

Ik heb een gevoel dat er iets mis is gegaan. Ik heb de app maar ik ben nog maar TL2🤡

1 like

Je bent echt nooit 2 geweest hoor.
Wellicht over gedroomd… :joy:

12 likes

Ook hier heeft het nog geen effect gehad op je trustlevel.

5 likes

Je hebt dan de gratis versie. Trustlevel 3 komt niet zomaar hè. De zon komt voor niets op, de rest wordt afgerekend in Euro’s.

3 likes

Welke heb jij? Ik heb het “Exclusive TL4 Pack” voor slechts € 29,95 p/jaar. Koopje!

3 likes

Poah, dat wordt weer bukken…

2 likes

Ik zal @BadBartje58 vast roepen. Die doet de inwijding van nieuwe leden.

3 likes

Lekker actief is die gast. En dat doet de inwijdingen…

1 like