Trust-level 2

Het is vast niet onaardig bedoeld van je, maar zo gebruik ik forum ook niet, noch is dat mijn bedoeling voor toekomst…

Kunnen ze beter gewoon de Random Post brievenbus in Off Topic voor gebruiken.

2 likes

Voor offtopic moet je wel TL2 hebben :rofl:

2 likes

Mooi!

@Reyer62, waar kan 'ie naartoe?

Aantal posts etc. in Off Topic telt niet mee voor ‘je status’. :wink:

2 likes

Ook mij is het trust-level niet helemaal duidelijk. Ik ben ondertussen nu 3, maar geen idee wat het verschil tussen 2 en 3 is. Zoals andere al zeiden, heb geduld en het komt vanzelf!

Klik.

2 likes

Dan heb ik vast heel veel strafpunten! Ik zit op 119 dagen, 590 berichten en 6 topics aangemaakt. Nog steeds TL1.

Maar ik stond wel in de strip van @Jurk :sunglasses:

6 likes

image

5 likes

Als ik het me goed herinner zat er bij mij niet eens vierentwintig uur tussen van trustlevel één naar twee gaan en van twee naar drie

1 like

Als je bijv. ooit eens als handelaar bent aangemerkt wordt je TL vastgezet op TL1. Ik weet natuurlijk niet of dat zo is …

Ook jij kan het gewoon aan Jur vragen natuurlijk.

2 likes

Dat had ik ook inderdaad. Van 1 naar twee duurde best een tijdje, maar van 2 naar 3 binnen 24 uur.

2 likes

Leuke username trouwens!

5 likes

Bij een Interim kantoor dus :grin:

3 likes

2 likes

:thinking: :joy:

1 like

Die mercedes was dus van jouw!?
image

4 likes

Na de avond-klok ben ik bang voor elke vorm van politie dan ook. Durf straks niet eens meer de bak buiten te zetten. En dan moet je digitaal ook al op je tellen passen. :frowning:

Broer!

2 likes

Leuk horloge :wink:

2 likes

Helemaal niets mis met level 2, al die brave binnen de lijntjes kleurende figuren die na 4 maanden al op level 3 zitten… bah! :innocent:

3 likes