Trust level 2 🍿

Inmiddels een tijdje dankbaar lid (niet altijd even actief, vaak als ik op zoek ga naar een nieuwe toevoeging aan de collectie :grin:) en via een forumlid een prachtige Seamaster 300m aangeschaft.

Nu heb ik voor het forum een paar prachtige klokjes in de aanbieding die ik graag op de horlogemarkt aan wil bieden, helaas alleen nog geen trust-level 2 :frowning:.

Las al ergens dat er geen exacte informatie gegeven wordt over wanneer de promotie plaatsvindt maar iemand een idee of ik dichtbij ben?

2 likes

Gaaap

2 likes

Mensen die vragen worden overgeslagen.

7 likes

Eerlijk? Je zit er nog best ver vanaf. 284 dagen actief meedoen om precies te zijn. :grimacing:

4 likes

Ja verder moet je minimaal 3 keer koken voor iedereen en meedoen aan 10 marathons verspreid over 4 continenten.

Nee joh, gewoon wat leuke berichten liken en wat reacties plaatsen en je bent het in no time.

20 likes

Wij houden niet zo van klokjes.
Dus duurt nog wel even.
Vooral doorgaan veel lezen zo ík zeggen.
Wij houden namelijk van Horloges!

7 likes

recept wit analoog vooral doorgaan barry stevens Uitgaan van cursief pack

5 likes

Je bent al 3 jaar lid van het forum, je had allang TL3 kunnen zijn als je wat actiever deelnam. Maar 11 uur in 3 jaar is echt weinig. Gewoon eens een topic maken, reageren op topics en wat likes uitdelen en je bent in no-time TL2.

7 likes

Errrrr

Link naar de topic generator?

3 likes

Gewoon lekker actief meedoen, komt het vanzelf. :wink:

3 likes

2 likes

:sob:

7 likes

Het enige dat nodig is is 365 dagen actief zijn (niet aaneengesloten). Verder geen vereisten. Voor zover ik weet is een topic lezen al activiteit, maar geef voor de zekerheid ten minste een like zodat de dag zeker meetelt.

12 likes

Sorry, wat bedoel je hiermee?

Het is ook geen verkoopforum hé. Dus ook gewoon lezen, liken en posten!. Wordt de forumbeleving ook een stuk leuker van.

6 likes

Hoop reacties, dank allemaal! Ik heb als goede voornemens voor 2024 nu:

  • Vaker meelezen
  • Meer posten
  • Horloges geen klokjes noemen
  • 10 marathons lopen
  • 3x koken voor de hele community

Laat maar komen die TL-2

56 likes

Ik ben geen voorstander van het oproepen tot het maken van topics om TL2 te worden. Het is ook helemaal niet nodig en het vergroot de kans op onzintopics.

Als reactie op die onzintopics heeft iemand (als geintje!) ooit eens een topicgenerator gemaakt. :joy:

En TS heeft al topics gemaakt.

6 likes

Ben het met je eens dat veel topics weinig inhoud hebben.

Maar niet veel vermoed ik. Hij is gewoon niet erg actief geweest in de 3 jaar dat hij lid is.

Dus

Het gaat hierom:

1 like