Trust level 2 🍿

Doe maar, dan komt het vast goed :blush:

Welkom bij de Horoscoop met Joop! Met deze keer de horoscoop: SeikoSemaster

De Seikoseamaster

Zijn sterke eigenschappen zijn dat hij in alle rust en alleen het horlogevirus bedwingt en dat prima onder controle heeft. Hij heeft een sterke wil en kan daarom prima zonder dagelijkse inname van 1 of meerdere doses HF.

De mindere eigenschappen van de Seiko Seamaster is dat hij in zekere mate last heeft van impulsgedachten en dan direct ageert. Hij vergeet daarbij dan nog wel eens dat lezen key is.

2024 ziet er als volgt uit voor de Seiko Seamaster, kennisvol en gestegen in TL. Mits hij zich overgeeft aan de dagelijkse evangelie van HF en actief aanhanger wordt van dit glorieuze forum. Anders zou het nog wel eens een heel saai, lang en blauwloos jaar kunnen worden.

Groetjes en tot de volgende keer bij de Horoscoop met Joop! :kissing_heart:

Gewoon lekker meedoen en vooral plezier hebben op het Forum, is key. Uiteraard heeft niet iedereen daar behoefte aan. Wat wel resulteert in een tragere promotie naar gewenst TL.

15 likes

15 likes

Deze comment kan ik absoluut waarderen :joy:

1 like

De Horoscoop met Joop… hilarisch :rofl:

1 like

Hou vol! Zelfs ík ben tl-3 geworden :smile:

3 likes

Ik wil ook wel een horoscoop van Joop! :grin:

1 like

Gewoon al de topics over TL-2 lezen die hier de laatste jaren gepasseerd zijn en je bent zoet tot je TL-2 status…

1 like

Laat die azijnzeikers maar janken met hun zogenaamde horloges,als jij ze klokken noemt prima👌
doe ik namelijk ook👼

9 likes

En? Al de nodige pb’s gehad met deze verkapte advertentie?

6 likes

Hahahaha. Ik zal Joop eens vragen… :joy::joy:

1 like

Op HF?? :joy:

1 like

Ik denk dat ie best dichtbij is gezien zijn ambitie.

Huh, slechts 81 dagen bezocht? Heb jij soms een leven ofzo?
Meteen mee stoppen, net als wij, ben je zo TL3!

4 likes

Oktober 2024.

Dichtbij is relatief.

Je zou bijna denken dat het handig zou zijn als er een gepinned topic zou zijn met duidelijke informatie of de vereisten. In de FAQ’s is de informatie hierover ook wel summier imo.

Mooi dat er zat topics over zijn te vinden, maar eer dat de zoekfunctie met de huidige snelheid wat heeft gevonden zit ik uitbuikend van het kerstdiner 2025 me zorgen te maken over de volgende prijscorrectie van Rolex…

1 like

Ik kan me voorstellen dat dat bewust is gedaan, zodat leden die enkel met het doel komen om te handelen, niet weten wanneer ze deze rechten gaan krijgen en het dan minder interessant wordt om lid te worden.

Ik weet natuurlijk niet of dit zo is. Dit is slechts een greep uit de hoge hoed.

3 likes

Geduld 🫣

1 like

Ome Joop, Hoge hoed…what’s next

1 like

Zo had ik het nog niet bekeken. Zou ik opzich in kunnen komen, helaas wel jammer dat het voor de goedwillende hierdoor onduidelijk is/blijft…

1 like