Trust level 2 🍿

Het is niet onduidelijk, 365 actieve dagen en hopla TL-2. Bij mij waren dat 365 aaneengesloten dagen (HF verslaving) en daarom als bonus een dag later al TL-3

7 likes

:hushed::hushed:

In bepaalde circuits…

Hier altijd klokkie. Betreft het circuit van “weinig verhullende lingerie voor zeer goed gevulde dames”.
Als meer detail gewenst is hoor ik het gaarne.

4 likes

Eigenlijk het hele topic/ onderwerp in een notendop samengevat.
Een prima regel die 365 dagen actief zijn regel naar mijn mening :+1:t2:

4 likes

Als ik wil weten hoe ik sneller TL-2 kan worden. Kan ik dat dan gewoon hier vragen of moet ik daar een nieuw topic voor openen?

1 like

Ik zou het niet doen, kan alleen maar in je nadeel zijn.

In jouw geval nog 55 dagen actief meedoen dan kom je er hoogstwaarschijnlijk wel.

Dan moet je nu kopen als je over de prijscorrectie van 2025 al bibbert, of wacht tot maart dan weet je wat je in 2025 misschien zal kunnen kopen :crazy_face:

:rofl::rofl::rofl:brullen dit

Ik kreeg mijn tl2 toen ik 365 dagen dit forum actief had bezocht. Dus lekker mee blijven lezen en posten. Topics zijn er wel genoeg toch?

2 likes

Nog 284 dagen actief meedoen.
Centje van een fluit.

1 like

Ik was niet serieus, maar toch bedankt voor het advies :wink:

1 like

Geen van tweeën aub.
Gewoon opzitten en bibberen en verder nog 55 dagen actief meedoen

1 like

Komt goed geduld is een schone zaak!

1 like

Leesvoer! Weer wat geleerd!

Wat is er brullen aan?
In mijn vorige carriere verkocht ik bikini’s, monokini’s en microkini’s voor de zeer goed gevulde vrouw, zeg 170kg+. Jaarlijks twee collecties, made in Europe, en een eigen pasbus met airco.
Ik bediende de high-end markt, een echte niche.

Dat zeker!

Het beeld met de microkini’s rofl

2 likes

Is natuurlijk wel een pittige opdracht, elke dag hier even kijken en af en toe een like plaatsen. Lukt mij ook maar net. :wink:

2 likes